/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Konsum - Welness
Fra : Mallie
Vist : 881 gange
50 point
Dato : 02-06-05 08:24

Så nogen Konsum på DR1 for et par uger siden hvor et par skulle henholdsvis forkæles i Frederikshavn og have tarmskylning et eller andet andet sted?

Jeg kan desværre ikke huske hvad stedet hed i Frederikshavn og jeg kan ikke finde det på KRAK eller Konsum's hjemmeside.

Kan nogen hjælpe, det så nemlig bare fedt ud... ?

/Mallie

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 02-06-05 08:42

Det sted hedder; Den 7'ende himmel.. Du kan se klippet her.. http://www.dr.dk/konsum/programmer2005/uds7/uds7.html

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 02-06-05 08:43

Rettelse Den syvende himmel

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 02-06-05 08:56

Jeg kan ikke finde det på hverken KRAK eller De gule sider....

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 02-06-05 09:14

Hej Mallie,

Her er de:

Den Syvende Himmel/Hotel Herman Bang
Tordenskjoldsgade 3
9900 Frederikshavn
Tlf. 98 42 21 66

Fundet på dette link:

http://www.messecenter.dk/presse/printproduktomtale.asp?id=1733

/sprit

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 60 point
Dato : 02-06-05 09:18
Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 02-06-05 09:24

Tak for svaret Nuserpigen.

Ahh, det bliver jeg simpelthen nød til at prøve

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-06-05 15:56

Hejsa....
Det var så lidt....
Ja, det skulle også være helt fantastisk.....
Har desværre ikke fået det afprøvet endnu, selv om jeg bor tæt på Frederikshavn....

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Foxachi

Dato : 01-12-06 23:47

Hejsa.

Jeg har laest besvarelsen med interesse, men maa desvaerre sige, at det ikke er rigtigt at det er Den syvende Himmel i Frederikshavn der laver tarmskylninger. Jeg proevede at gaa ind paa deres hjemmeside, men der stod ikke noget. Saa skrev jeg en mail til dem og forespurgte, men fik bare besked om, at det kunne de desvaerre ikke hjaelpe med.. Men hvor i Frederikshavn er det saa man kan faa foretaget tarmskylninger? Jeg kunne nemlig meget godt taenke mig at proeve det.
Hvis der er nogen der maaske vidste det, ville jeg blive meget glad.

Foxachi