/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 viser kun halvdelen af vind~
Fra : SubZero69
Vist : 428 gange
150 point
Dato : 01-06-05 23:18

Jeg har et fuldt opdateret outlook 2003. Problemet er at når jeg åbner f.eks. indstillinger, så vises kun halvdelen af vinduet. Hvad sker der? En overgang blve det rettet hvis jeg genstartede, men det gør det ikke mere???

Jeg kan tage et screenprint og sende på mail, hvis det vil hjælpe at se det.

//sub

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-06-05 23:23

Hvis du bruger en gammel version af windows (95 eller 98) kan der være problemer med de nyeste officeprogrammer. Jeg har selv oplevet noget lignende, og fandt en virus, som jeg ikke kunne slette uden at slette heleofficepakken. Jeg geninstallerede skidtet, og nu virker det perfekt.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 02-06-05 07:12

Jeg kører XP SP2

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-06-05 09:08

Hvis du har office cd' en ville jeg indsætte den og prøve at reparerer, det er da forsøg værd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-05 09:11

lyder mystisk - hvis det var mig der havde problemet ville jeg afinstallere og geninstallere i stedet for at sidde og blive muggen over problemet

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 02-06-05 11:38

Ja måske skulle jeg det. Men så går alle mine mails tabt???? Eller hvad?

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 02-06-05 12:47

Du kan gemme dine mails og adresser ved at importere dem til en mappe:
Gå ind i Filer og trykimporter og eksporter
Så trykker du eksporter til en fil
Vælg en fil du kan læse, jeg bruger feks. kommaseparerede win, men du kan prøve dig frem og prøve forskellige typer. Derefter vælger du den mappe der skal eksporteres og hvad du vil gemme den som og hvor og til sidst skal du forbinde hvilke led du vil have med. feks. emne, dato, navn, m.m. Dette kan du også gøre med adresserne.
Når du så skal have filerne tilbage skal du importere fra anden fil.