/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telefon og pda i ét
Fra : Dkkasper
Vist : 451 gange
200 point
Dato : 01-06-05 18:28

Så skal det ske - jeg vil have en kombineret pda/mobiltelefon. Jeg er dog fuldstændig grøn indenfor dette område så jeg håber i er nogle som vil give mig et par gode råd med på vejen...

Bl.a. omkring:

1: hvad skal jeg ligge vægt på mht. specifikationer og størrelse?

2: Er der mærker jeg bare skal holde mig fra eller holde mig til?

3: Hvad skal jeg ellers have af overvejelser inden jeg køber?

4: Jeg har hørt at tomtom navigation er rigtig godt, så pda skal kunne fungere med dette - og hvad skal der stå i specifikationerne for at jeg kan bruge pda uden en ledning/sender?

5: Har du set et godt tilbud - hvor?

Jeg håber i vil hjælpe - er der flere gode svar, så vil jeg godt dele flere points ud.

vh
Kasper

Jeg garanterer at spørgsmålet vil være lukket indenfor 30 dage, uanset antal svar og kvalitet...

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-06-05 19:39

då er kik efter en hp ipaq med telefon og wlan den klare også tomtom og du den er med tryk følsom skærm men du kan købe et tråløst keyabordt så du kan skrive sms mms og word og exel doc rimligt hurtig

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-06-05 19:40
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 01-06-05 19:43
Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 210 point
Dato : 01-06-05 19:44

og det sidste link om den http://www.pdaland.dk/?item=1446

Godkendelse af svar
Fra : Dkkasper

Dato : 14-09-05 13:14

Tak for svaret thyfoon.