/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Grotesk behandling
Fra : ram2
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 28-09-02 08:58

Kender I en eller flere hjemmesider, hvor man kan delagtiggøre omverden i en en grotesk og helt urimelig behandling fra en indehaver af en forretning, hvor de sælger mobiltelefoner.

Er der nogen der er interesseret i historien, så giv mig et praj, så lægger jeg den under tips. Jeg har skrevet forløbet, men det er temmelig langt.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 28-09-02 10:25

hejsa ram2

Hvis det er en forhandler der behandler folk dårlig, så høre det da til herinde, og endda under tips, for så er det jo et tip om at holde sig langt fra den forhandler......

mvh. Melander

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-02 10:28

Hej Melander.
Du har ret. Jeg lægger historien under tips om 5 minutter, men vil gerne stadig have links der muliggør en spredning af oplevelsen.

Mvh.
Ram2

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 28-09-02 10:39

Hej ram2

Jeg har abonement på bladet "tænk og test", som er udgivet af forbrugerrådet (os forbrugeres vagthund)
Her ser jeg ofte beskrivelser på folk der er blevet dårligt behandlet.

Du kan jo prøve at skrive din klage her, måske vil de tage din sag op.

http://www.fbr.dk/

Der er en knap der hedder klager øverst til højre på siden

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Brian_L

Dato : 28-09-02 10:42

Der er en nyhedsgruppe der omhandeler den slag erfaringer.
Der er news:dk.forbruger

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 28-09-02 10:57

Selvom du er blevet behandlet dårligt, så skal du lige tænke på, at det er DIN oplevelse af tingene.

Det du skriver, er jo farvet af DIN holdning, og ingen siger, at det er den skinbarlige sandhed. Bemærk, at jeg ikke siger, at det ikke passer det du eventuelt skriver, men en sag bør jo ses fra mindst 2 sider.

Jeg skriver, for at advare dig imod at skrive noget, som er injurie, og som kan bevirke, at du får ørerne i maskinen. Så læs dit tips grundigt igennem, og rens det for det, der er tvivlsomt. Det er ikke nemt, men gør det

Gør som "srhansen" skriver, kontakt Forbrugerinformation/Forbrugerrådet. - Men det er da også ok at bruge kandu - med måde.

/Knud

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-02 11:23

Hej ks9000

Du har fuldstændig ret, men ejerens udtalelser kan vist ikke fortolkes.
Se tip, hvor hændelsen er beskrevet.

Mvh
Ram2

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-02 11:39

Her: http://edbpriser.dk/adresse/adresse-info.asp?ID=32398 er der oplysninger på dem, og her: http://edbpriser.dk/bedomdeal.asp?ID=32398 kan du bedømme dem...

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 28-09-02 11:48

hmm...jeg troede man kunne vedlægge en tekst, men det er vist ikke tilfældet

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 28-09-02 14:10

Hej Ram2

Her er et godt sted at fortælle om din oplevelse: http://www.firmcheck.dk/

Jeg har selv brugt stedet efter enubehalig oplevelse og bruger det stadig, når jeg handler via nettet.

Man kan her vurdere og anmelde de enkelte forhandlere, man har mulighed for at se hvad andre har skrevet og desuden kan man selv skrive sin oplevelse af handlen med det aktuelle firma.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 28-09-02 20:00

Hej Bjarne H.
Der var ikke tale om en E-handel, men et kontant køb i forretnigen, og derfor kan Firmcheck ikke bruges, så vidt jeg kan se.

Mvh
Ram2