/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
temp.på grafikkort
Fra : frederikshavn
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 01-06-05 15:56

findes der et simpelt pgr.hvor man kan se/måle temp.på sit grafikkort

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-06-05 16:08

Hej

Det kommer an på om dit bundkort og grafikkort har sensorer indbygget men ellers er der her et godt lille gratis program hvor du kan finde næsten alt om din pc.

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

fijala

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 01-06-05 17:35

Hvis du har en bare nogenlunde nu PC, kan du formentlig se den i bios'en. Ved min PC er der faktisk et program med på bios / bundkort- CD rommen, så der åbnes et lille program, hvor temperaturen kan læses forskellige steder i PC'en. Prøv engang at checke dine egne CD'rommer - tænker du har det samme