/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
befordrings godtgørelse
Fra : cocktail
Vist : 1125 gange
20 point
Dato : 09-07-01 14:48

jeg skal bruge afstanden mellem Hindegade i KBH K til Vangedehuse ved Kildebakke station, med henblik på ansøgning om befordringsgodtgørelse.
En evt. henvisning til en database hvor jeg kan finde oplysningen selv, vil også være fint.

På forhånd tak
Bolette_w@yahoo.dk

Accepteret svar
Fra : AntonV

Modtaget 20 point
Dato : 09-07-01 16:21

www.krak.dk

/Anton

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-07-01 15:21

cocktail wrote:

> En evt. henvisning til en database hvor jeg kan finde oplysningen selv,
> vil også være fint.

> http://www.kandu.dk/
http://www.krak.dk

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - hope always the best

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-07-01 08:16

On Mon, 09 Jul 2001 12:48:05 GMT, "cocktail" <cocktail.news@kandu.dk>
wrote:

>jeg skal bruge afstanden mellem Hindegade i KBH K til Vangedehuse ved
>Kildebakke station, med henblik på ansøgning om befordringsgodtgørelse.
>En evt. henvisning til en database hvor jeg kan finde oplysningen selv,
>vil også være fint.

Du kan lægge ruten på www.krak.dk eller www.shellgeostar.dk - der står
afstanden også.

-kristian-

Kommentar
Fra : cocktail

Dato : 12-07-01 21:39

Tak for en god og præcis besvarelse af mit spørgsmål. Det har ført til at jeg har fundet ud af afstanden.
-Cocktail.

"Kristian Hansen" skrev d. 12-07-01 08:16 dette indlæg :
> On Mon, 09 Jul 2001 12:48:05 GMT, "cocktail" <cocktail.news@kandu.dk>
> wrote:
>
> >jeg skal bruge afstanden mellem Hindegade i KBH K til Vangedehuse ved
> >Kildebakke station, med henblik på ansøgning om befordringsgodtgørelse.
> >En evt. henvisning til en database hvor jeg kan finde oplysningen selv,
> >vil også være fint.
>
> Du kan lægge ruten på www.krak.dk eller www.shellgeostar.dk - der står
> afstanden også.
>
> -kristian-

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-07-01 21:12

cocktail wrote:
>
> Tak for en god og præcis besvarelse af mit spørgsmål. Det har ført til
> at jeg har fundet ud af afstanden.

> "Kristian Hansen" skrev d. 12-07-01 08:16 dette indlæg :

> > Du kan lægge ruten på www.krak.dk eller www.shellgeostar.dk - der står
> > afstanden også.

Takker, skal da fremover undlade at vejlede

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy
ICQ # 59294864
Prepare for the worse - hope always the best

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-07-01 00:50

Sur? ;)

Mvh. Jørgen Madsen

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3B4E0489.3A36DED4@post1.tele.dk...
> cocktail wrote:
> >
> > Tak for en god og præcis besvarelse af mit spørgsmål. Det har ført til
> > at jeg har fundet ud af afstanden.
>
> > "Kristian Hansen" skrev d. 12-07-01 08:16 dette indlæg :
>
> > > Du kan lægge ruten på www.krak.dk eller www.shellgeostar.dk - der står
> > > afstanden også.
>
> Takker, skal da fremover undlade at vejlede
>
> --
> Regards Erik G Christensen
> Adviser for danish farmers, economy
> ICQ # 59294864
> Prepare for the worse - hope always the best