/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Selskabslokale i Århus
Fra : lmarquard
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 01-06-05 11:46

Er der nogen som kender et selskabslokale/forsamlingshus i Århus - eller i umiddelbart nærhed af Århus - bor selv i Åbyhøj

Skal nemlig holde rund fødselsdag men mangler et lokale og ved ikke lige hvad der findes i Århus....

Håber nogle kan hjælpe....

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 01-06-05 12:08

Såfremt du er 60 år eller derover, kan du prøve at spørge i Seniorcentret Østergade 30. Der er fine faciliteter og god rådgivning og så er det gratis når du bor i Århus Kommune. Men du skal altså være 60 år eller ældre.
Rudolf

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 01-06-05 12:20

Prøv ring til Ringgaarden! Tlf. 86162111 de plejer at have ledige lokaler

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 01-06-05 13:12

Du kan prøve Rodskov forsamlingshus - det kan varmt anbefales

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-06-05 13:43

Kolt Forsamlingshus er også god!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-06-05 13:44

Skt Annagades Skole (Frederiksbjerg Beboerhus)