/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
HJÆLP mit harness er stivnet.
Fra : greenluck
Vist : 972 gange
60 point
Dato : 01-06-05 09:25

Hej alle. Mit harness er fuldstændig stift og umedgørligt. Det er næsten ikke til at tråde D-ringene. Er der ikke en der ligger inde med et rigtigt gør-det-selv-flemming-leth-agtigt råd??? (Ud over selvfølgelig at bruge skidtet

Accepteret svar
Fra : jpet5354

Modtaget 60 point
Dato : 01-06-05 17:05

Hej.
Prøv og læg det i malerrens 1 døgn og der efter gi det en tur i vaskemaskinen brug rigelig sæbe og skyllemiddel..

mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : greenluck

Dato : 02-06-05 08:58

hej Jørgen, Problemet er at der er indsyet et spænde + D-ring idet (ikke DIR ) Så jeg er ikke sikker på vaskermaskinen tager så pænt i mod det...

Godkendelse af svar
Fra : greenluck

Dato : 15-06-05 21:19

Tak for svaret jpet5354.