/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of warcraft - Authentication Key
Fra : Ja_nemli_ja
Vist : 638 gange
190 point
Dato : 31-05-05 19:47

Haii..
Har lånt WoW og intalleret det på min PC.. Og nu vil jeg gerne lave en account. Men det skal man bruge en Authentication Key til.. Og ham jeg lånte den af spiller det jo også.. Så jeg kan ikk bruge hans..
Nogle der ved hvordan man kan få en Authentication Key uden at betale for spillet som jeg jo allerede har..
Eller ku' jeg få jeres hvis i har en..?

TAk på forhånd..

Mig./Jonas

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 31-05-05 20:11

...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-05 20:12

Ja_nemli_ja

Du kan ikke lave en account med mindre du selv køber spillet.

Til hvert spil hører en account. Der er kun en spiller til et account. Tror du selv nogle vil af med sin account, når han hun nu har betalt for spillet.

Det kan ikke lade sig gøre at 2 eller flere spillere er på samme account.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 31-05-05 20:20

Kan man ikk bare tage et Authentication Key fra det i buttikerne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-05 20:34

Nej det kan du ikke.

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 31-05-05 22:13

SKod =(

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 01-06-05 00:37

Men det kan være du kan spille på en craket server. men tror ikke chancen er så stor i wow
Derimod kan du hvis du spiller SC, men nu er det så ikke det vi taler om...

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 190 point
Dato : 01-06-05 00:41

MEN,,, Hvis du ikke har noget imod at spille på en anden server end ham du har fået spillet af.. og i ikke er online samtigdig,,så burde det kunne lade sig gøre..
Nu kender jeg ikke wow. men tror det fungere på sammen måde som swg. Og i swg må du godt lave en ny Chareator (en ny mand) på en anden server, end den du ellers bruger.. (altså man kan ikke havde to mænd på samme server)
Men,, nu jeg tænker over det.. så bliver jeg faktisk i tvilv... ved sgu ikke om det kan lade sig gøre..
Keyen er jo stadig den samme....hmmm
Anyway, ved at der er et sted på nettet hvor man kan finde craket keys eller sådan, ved bare ikke hvor

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 01-06-05 09:22

Du kan godt spille på samme Authentication Key som ham du lånte den af han kan oprette flere characters, men I kan desværre ikke spille samtidig.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 01-06-05 09:25

Ellers medfølger en 10-dages gæstekonto, når man køber spillet (men det er vist ikke altid den er der - ved ikke om der er specielle versioner af spilllet)

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 01-06-05 22:29

Ligemeget køber bare spillet.. ;)..
Gør sq ikk så meget med de penge.. :s..

Godkendelse af svar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 01-06-05 22:30

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 04-06-05 22:59

...