/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Brudevals
Fra : bublebee
Vist : 691 gange
50 point
Dato : 31-05-05 12:16

Da mig og min dejlige forlovede står for, at skulle giftes til September ville jeg høre om der er nogen der kender et godt sted man kan lære brudevals?

Jeg har også hørt at man kan lære den slags over nettet???

Men vi bor på Fyn, så hvis nogen har nogle forslag skal det jo være på Fyn.

På Forhånd Tak

mvh Bublebee

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-05 12:25

Du kan låne den på biblioteket

http://www.musikbibliotek.dk/8572

Hvis du ikke kan få den der, er der så ikke en danseskole i nærheden, hvor I kan få lektioner.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-05 12:32

Hvis i har et par ældre familiemedlemmer så kan de lære jer at danse, med garanti.

Jeg kan ikke lade være med at berette om min søn's polterabend - hvor han fik et skilt om halsen inde i Kbh., og der stod "hjælp jeg kan ikke danse brudevals" og hans kumpaner havde taget en båndoptager med. Selv oppe i en bus midt på nytorv fik han lært det af en ældre dame.
(Han dansede en flot brudevals til sit bryllup)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 12:35

tjah - det er jo blot en vals og hvor svært kan det være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-05 12:38

Hvor svært ka' det være bare se "Vild med dans" der danser de også vals

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-05-05 12:41

hehe lyder sjovt eyvind

Hehe ja kan godt være det bare er en vals, men det skal jo helst se flot ud ik ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-05 12:57

Ja - og farmand forklædte sig og tog en masse billeder som alle gæsterne fik at se.
Min svigerdatter serverer stadig kaffe og kager til mig.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-05-05 13:10

hehe kanon eyvind. Ja lidt sjov skal vi da virkelig have ind imellem GG

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 31-05-05 13:54

På siden http://www.danse-skole.dk/ kan du søge efter danseskoler rundt om i landet.

Og held og lykke med bryllupet :)

- Linn

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 31-05-05 13:57

tak skal du have Linn

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 31-05-05 13:58
Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 17-06-05 18:51

Vi fandt desværre selv ud af det.
Jeg fandt en side på nettet som forklarer hvordan man gør og hvordan skridtene ser ud.

Men tak alligevel

Bublebee

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 18:55

det er da ikke desværre - men godt I fandt ud af det - så held og lykke med jer

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 17-06-05 22:33

jo tak da. glæder mig så meget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 16:04

godt du glæder dig - ellers ville fanden jo være ude

måske vil du dele siden med os andre så nogen kan få glæde af det ????????

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 23-07-05 18:21
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 22:29

det var ingen dårlig side - men i klarer den nok - en eller anden i jeres omgangskreds kan sikkert hjælpe jer på vej- og hvis det er nogen trøst så kunne vores kronprins da absolut ikke

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 22-08-06 15:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

vi fandt selv ud af det