/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
TOWER simulator til Flight sim.
Fra : viskinge
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 31-05-05 07:06

Havde engang (DOS-baseret) en microsoft tower simulator. Man sidder i et kontroltårn og dirigere trafikken i en lufthavn. Den kunne sættes sammen med flight simulatoren, i netværk, således en person sad i tårnet, mens en anden kunne flyve.
Nu kan jeg ikke finde den, men findes den i en nyere udgave, til windows???
Jeg syntes ikke, at jeg har set den nogle steder.

MVH

Accepteret svar
Fra : Frederik_Gren

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-05 09:26

Hej.

Jeg er også selv en ivrig flight-simmer, men jeg ka ikke lige mindes den der. Prøv at gå ind på www.justflight.com, de har et kæmpe udvalg af payware add-ons. www.flightsim.com kender du jo nok, hvor der et kæmpe-mega stort udvalg af gratis ting som man kan downloade, man skal blot signe-up.

Frederik

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-05 08:33

Tak for svaret Frederik_Gren.