/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
olie i udstødning (puch maxi k)
Fra : bambusneger
Vist : 822 gange
50 point
Dato : 27-09-02 15:31

héj!
jeg er en dreng på 16, der for ca 2 uger siden satte et helt nyt udstødningsrør på min puch(der lige var blevet sat flot istand). problemet er bare at der allerede er en masse olie i enden at røret og jeg tror snart det begynder at dryppe=-(
hvad kan det skyldes? og kan jeg gøre noget ved det?
venlig hilsen aske

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 27-09-02 15:48

Det lyder til at du skal have skiftet din toppakning.

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 27-09-02 21:53

DET ER FØRST OG FREMMEST ET TEGN PÅ AT DEN IKKE FORBRÆNDER ORDENTLIG
MULIGVIS DEFEKT TOPPAKNING,ELLER OLIEBLANDING FOR HØJ,BLANDING VED LOVLIG
MOTOR 2-3% OLIE

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 27-09-02 22:31

jeg har lige sat nye pakninger i. og det er hos Q8 jeg har købt benzinen!

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 27-09-02 22:49

HEJ JEG VIL TRO AT OLIE PROCENTEN ER FOR HØJ,RYGER DEN MEGET NÅR DU KØRER,
OG HVORDAN KØRER DEN,KAN DU HØRE OM DEN FIRE TAKTER,OG GØR DEN DET,ER DET DYSEN DER ER FOR STOR

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 27-09-02 22:54

den ryger slet ikke og og kører rigtigt pænt og den 4-takter heller ikke

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 27-09-02 22:55

kan det være noget med stempel ringene?

Kommentar
Fra : karathjen_88

Dato : 12-10-02 15:40

Giver du den måske en lidt for fed blaning???