/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ABBA væddemål ...
Fra : Mille35
Vist : 357 gange
50 point
Dato : 30-05-05 18:45

jeg ved godt spørgsmålet ikke høre hjemme her men her kommer det alligevel..
vi satte og så en udsendelse om abba på zulu her den anden dag og så kommer vi til op og diskutere om abba´s ene b er blevet vent pga. skilsmisse eller en anden grund eller det bare er for det skal se "godt" ud....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 18:48

Det er bare fordi det skal se ud som et spejlbillede - det samme forfra og bagfra

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-05-05 18:49

Det har altid været vendt og er brugt i flæng. Er kun blevet brugt for at se smart ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 18:51

helt tilbage til Waterloo var bogstaverne vendt - og da var de ikke skilt

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-05-05 18:52
Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-05 19:02

Det har ikke altid været vendt

http://www.abbasite.com/infocus/

men er senere blevet fordi det skulle se smart ud (tror jeg)

I starten var det ABBA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 19:09

Nej det er nok først sket da de er blevet "berømte" og der er kommet professionelle folk til, men det har intet med skilsmisserne at gøre.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 30-05-05 20:19

Ondsvag spørgsmål at lægge under kategorien MS Windows, brug dog et chatsted eller et andet forum.

Accepteret svar
Fra : fleng

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-05 20:25

Jeg har LP Pladen, Fernando fra omkring 1976, og der står det normalt men, en anden fra 1987 der er det første B spejlvendt.
Mvh. Fléng

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 31-05-05 08:53

Tak for alle svar...
så må jeg jo give mig over for min Familie... syndes bare det var noget med deres skilsmisse at gøre

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-06-05 13:51

Tak for svaret fleng.