/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki samurai/dm50 manual
Fra : Jonesy
Vist : 3283 gange
111 point
Dato : 30-05-05 15:15

Hej jeg har en Suzuki samurai som jeg roder en del med. Jeg kunne godt tænkte mig en manual til knallerten da det ville gøre det en del nemmer at lave noget på den. Det skulle gerne være sådan en slags værksteds manual med tegninger af de forskellige dele på knallerten og hvordan de sættes sammen på den. Har set sådan en manual ved flere værksteder men er ikke sikker på de lige vil af med den. Så hvis nogen ligger inde med sådan en, måske som pdf fil ville det være super.
MHV
Jonas Jørgensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 30-05-05 15:24

Det bliver svært da maskinen kun er forhandlet I Danmark.
Du kan få et Gratis katalog hos THansen hvor el diagrammet er illustreret.

Men motor mekanik og stel I eksploderet tegninger findes ikke.
Men som hjælp kan et digital kamera benyttes. Du tager simpelthen billeder løbende når du afmontere.

Så kan du løbende indføre billederne I et word dokument eller ligende og lave pile og forklaringer.

Den fremgangs måder benytter jeg selv. Det virker storartet.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Jonesy

Dato : 30-05-05 17:30

Tak for besvarelsen, men jeg har nu set kataloer hvor der har været diagrammer af alle dele på knallerten og hvordan de samles.

Kommentar
Fra : benny.lauritzen

Dato : 30-05-05 18:50

Det eneste sted du kan få det jeg kender til er hos Køsters boghandel i randers. det koster omkring 250 kr. Iøvrigt er jeg meget interesseret i en kopi hvis det lykkedes dig at få fat i den. vil evt. gerne betale halvdelen af bogprisen. jeg har fået lov til at kopiere bogen af importøren da den ikke kan skaffes mere.

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 01-06-05 21:10

hey du....du kan jo gå til biblioteket og spørge om de ikke kan få fat i en service manuel til en samurai dm50...
er sikker på de kan skaffe en...det gjorde de i hvertfald ved mig...

Kommentar
Fra : benny.lauritzen

Dato : 02-06-05 03:48

biblioteket er fint nok. men den bog er oftest ikke til hjemlån.

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 03-06-05 14:43

Det ser ud til at der en nogle stykker her der har en samurai. jeg har også en og er frisk på at betale noget af bogen. Vi kunne måske hjælp hinanden hvis vi har problemer. Jeg har vært fald nogle problemer

Hilsen Toke

P.S. hvis der er nogle der har reservedele til den så sig enlig til eks. styr

Kommentar
Fra : benny.lauritzen

Dato : 06-06-05 07:38

Toke> Jeg er i hvert fald med på ideen. vil gerne nøjes med den i word eller pdf. hvis der er nogen der kan få den scannet.
Måske der er et bibl. som har den til hjemlån, så er det jo ikke så svært.

Accepteret svar
Fra : cloud

Modtaget 111 point
Dato : 09-06-05 19:51

hey...jeg har en mauel hjemme ved mig...kan jo nok sende nogle kopier til dem som er intra i de forskellige diagramer...gad nemlig ikke scanne 115 sider...
hvis i forstår....

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 10-06-05 12:20

kunne jeg få nogle oversigter over ledningsnette. Så ville jeg blive glad

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 12-06-05 20:11

jo da....stik mig lige din mail knight..

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 13-06-05 12:23

Tokemalm@hotmail.com (min msn) eller Tokemalm@ofir.dk

Mange Tak for det

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 20-06-05 00:29

har så sent dem til dig

Kommentar
Fra : cloud

Dato : 20-06-05 00:38

nu hvor jeg havde lidt tid..

Kommentar
Fra : Aprilla_Crew

Dato : 20-06-05 12:29

jeg har ikke fået dem endnu

Godkendelse af svar
Fra : Jonesy

Dato : 20-06-05 21:51

Tak for svaret cloud.
Undskyld der er gået så lang tid inden jeg har accepteret din besvarelse håber det er iorden, mange tak hverfald!

Kommentar
Fra : Jonesy

Dato : 20-06-05 22:00

Jeg har endelig fået accepteret din besvarelse af mit spørgsmål. Og jeg ville da også meget gerne have en kopi af manualen. Håber det kan lade sig gører. Jeg kunne godt tænke mig diagrammet til hvordan hovedstøttefoden er sat på. Hvis du gider ville jeg meget gerne have en kopi af hele manualen, som fx pdf. Jeg vil gerne betale lidt for det, er godt klar over det vil tage noget tid og være noget lidt træls noget. Min Mail er Jonasjor@hotmail.com.

Kommentar
Fra : kenneth4059

Dato : 23-08-05 19:46

Hej cloud..
Er der mulighed for at du kan sende mig en kopi af tegningen over hvordan koblingen skal samles??
Min mail er k-m-b@ofir.dk
Mvh kenneth4059