/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Kardanhus BMW R/80
Fra : bo9
Vist : 702 gange
100 point
Dato : 27-09-02 13:59

Jeg har overskruet et af boltene til olien i bageste del af kardanhuset, hvor kan man købe gl. og evt. brugte reservedele

Kommentar
Fra : AUTORAP

Dato : 27-09-02 22:08

KONTAKT SDR.FELDING MOTORCYKEL OPHUG.
HAR ALT TIL MC.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-09-02 23:01

"bo9" <bo9.news@kandu.dk> wrote in message
news:fBXk9.34724$Qk5.1519842@news010.worldonline.dk...
> Jeg har overskruet et af boltene til olien i bageste del af kardanhuset,
> hvor kan man købe gl. og evt. brugte reservedele?
www.motorworks.co.uk.
Hej Palle

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-02 23:15

bo9 wrote:

> Jeg har overskruet et af boltene til olien i bageste del af kardanhuset,
> hvor kan man købe gl. og evt. brugte reservedele?

Nu er huset ikke bare noget man lige skifter. Og købe det hele brugt koster
vel et par tusinde. Hvad med at finde en bundprop med større gevind?. Og så
bagefter finde en snittap til den?.

--
Med venlig hilsen

Ib Jakobsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-09-02 09:20

bo9 <bo9.news@kandu.dk> skrev i en
news:fBXk9.34724$Qk5.1519842@news010.worldonline.dk...
> Jeg har overskruet et af boltene til olien i bageste del af kardanhuset,
> hvor kan man købe gl. og evt. brugte reservedele?
>
> > --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Hvorfor ikke blot ordne det med en helicoil (håber det er stavet rigtig).
Jeg var selv ude for det samme for en 3 - 4 år siden på min BMW R60/R!00,
ikke fordi jeg overspændte men fordi den tidligere ejer/værksted (Jess)
åbenbart havde gjort det, så den lige pludselig kammede over inden jeg nåede
at spænde den. Jeg delen af motorcyklen og ned til Brd. Stevns i Hårlev hvor
Jørgen ordne det med en helicoil på få minutter.
Men man behøver jo ikke at skrue det af motorcyklen hvis man er dover. Man
kan jo sætte en prop i og snor eller tape til at holde den, lidt olie i og
så til et værksted.

Gert Thorgersen

Godkendelse af svar
Fra : bo9

Dato : 29-09-02 18:25

Tak for svaret Ib Jakobsen.DEt vil jeg prøve når skruen ikke længere kan holde

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-02 07:26

Du kan få noget der hedder Heli-Coll eller Recoil, det liner en fjer der
bliver skruet ned i det defekte gevin, og det bliver som nyt.
mvh Hans
bo9 <bo9.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fBXk9.34724$Qk5.1519842@news010.worldonline.dk...
> Jeg har overskruet et af boltene til olien i bageste del af kardanhuset,
> hvor kan man købe gl. og evt. brugte reservedele?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>