/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Tiden går for hurtig i spil
Fra : Surf
Vist : 671 gange
44 point
Dato : 27-09-02 13:51

jeg har en eller to gamle spil og kunne godt tænke mig at spille dem igen men når jeg har installeret spilleren og begynde at spille det så går spillets tid for hurtig meget hurtig endda

jeg mener at der findes et program som kan gøre at tiden går normal ihen i spillet

hvis nogen kende til det program og ved hvor jeg ka hente den henne
så må i godt komme med et link dertil

MVH Surf

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-09-02 14:09

Hej Surf

Er det DOS-spil ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-09-02 14:14

Hej igen

Hvis det er DOS-spil er det nemmeste at lave en DOS-boot diskette. Så lader du bare programmet boote fra disketten og vælger dit program som i go'e gamle DOS-dage.

Se envidere her:
http://www.gamlespil.dk/dos.asp

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 27-09-02 15:45

ved det ikke men spillet heddet sim tower kan det hjælpe dig

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-09-02 15:56

Så vidt jeg har fundet ud af er det et dos-spil.

1.Prøv at oprette en genvej til sim-tower på dit skrivebord.

2. Højreklik på denne genvej og vælg egenskaber.

3. under fanebladet program vælger du avanceret.

4.Under avanceret vælger du "undgå Dos programmer detektere windows" eller noget lignende (min windows er engelsk)

Nu virker det muligvis når du klikker på din genvej, ellers kan du jo prøve med DOS-disketten

Accepteret svar
Fra : Brian_L

Modtaget 44 point
Dato : 27-09-02 20:12

Hej
Det du skal bruge, er et program der nedsætter hastigheden.
Der findes flere programmer der virker under windows.
Jeg bruger selv cpukiller, den er virkelig god.
http://www.cpukiller.com/products/cpukiller/index.html
Der kan man sætte hastigheden specilt for hvert enkelt spil.
Man starter bare spillet i gennem Cpukiller, så sænker den hastigheden.
Lige så snart man afslutter spillet, så kører man med normal hastighed igen.
På denne side kan du finde flere oplysninger om programmer til at nedsætte hastigheden.
http://www.geocities.com/kulhain/
mvh
Brian

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-09-02 01:46

Tak Brian L. for dit svar du forstod hvad jeg ville

til srhansen
jeg tror aldrig hvad problemmet var og sim tower er et windows spilprogram da den aldrig gik ud i dossen når jeg skulle spillet det
foruden så var det tiden i spillet der var galt med og derfor gad jeg til sidst ikke at læse dine kommentar jeg tror aldrig du forstod hvad jeg vil hent

Surf

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 28-09-02 09:54

Hej surf

Dette er et forum, hvor utroligt mange mennesker bruger utroligt meget tid på "gratis" at hjælpe hinanden.

Når nogen overhovedet giver sig tid til at forsøge at hjælpe en med ens problem, bør man være taknemmelig, uanset hvor fjollet svaret end må være.

Vi må da håbe for dig, at der stadig er nogle der gider hjælpe dig med dine problemer

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-09-02 15:33

Til srhansen
hvis du ikke kan tåle noget kritik så lad være med at hjælpe andrer. dit svar var altid forkert, det jeg ledte efter var et program som kunne sørge for at spillet tid ikke gik så hurtig
og hvad fanden har det med dinne kommentar at gør. man skulle tro du ikke viste hvor jeg vil hent med mit spørgsmål. en anden gang husk lige at læse spørgsmållet rigtig. så vil vi alle blve glade for det