/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
hjælp!! - zonealarm forårsager genstartn~
Fra : jeanette18
Vist : 382 gange
132 point
Dato : 29-05-05 21:35

Jeg har prøvet at downloade zonealarm pro, men efter installering bliver computeren ved med at genstarte. Jeg kan ikke komme i fejlsikret tilstand og det skal siges at jeg har en del sikkerhedsprogrammer installeret incl. kaspersky så jeg udelukker en hijackking. Hvad sker der lige her????????????

Hjælp pleeze:(

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 142 point
Dato : 29-05-05 21:46

Lyder som en opstartskonfikt mellem diverse sikkerhedsprogrammer! Nogle kan simpelthen ikke køre sammen! Hvad har du ellers af sikkerhedsprogrammer?

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 29-05-05 21:53

Hejsa Tedd. Jeg benytter spywareblaster, ewido, ie-privacy keeper, adware, spybot, kaspersky, ie-spyad, popupPopper, popupStopper, spywareguard, samt har jeg sygates firewall deaktiveret. Derudover er jeg beskyttet af zyxells firewall gennem routeren.

Jeg har downloadet zonealarm i mit forsøg på at finde et program der var ligeså godt som nortons firewall var til at fjerne de levende banner reklamer. Nu sidder jeg i saksen:(

Computeren er nyinstalleret og har kørt perfekt indtil nu hvor jeg havde sygates firewall installeret. Sygate blev deaktiveret/exit inden jeg installerede zonealarm.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 29-05-05 21:57

Skal lige siges at jeg i min panik er i gang med at lægge en ny windows xpå ind på et af mine andre drev i håb om at kunne komme ind i pc`en og få fjernet zonealarm igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-05-05 22:05

Wow!! Fort Knox!! Kan du overhovedet surfe på nettet? Tror ikke du kan fjerne zonealarm den vej af, men du kan selvfølig redde dine data og starte forfra med winxp!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 22:11

Det er sikkert ikke nok at deaktivere Sygate firewall da det er de færreste firewalls der kan køre sammen med andre.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 29-05-05 22:21

Jeg har nu installeret windows xp på et af mine andre drev og samtidig har jeg installeret min norton ghost. Jeg vil herefter forsøge at restore mit ghost image som jeg lavede for 2 dage siden. (heldigvis ligger min outlook datafil og alle mine programmer på drev D som ligger på min harddisk nr 2 så det er kun windows alene som bliver berørt af dette her. Jeg vender snart tilbage.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 30-05-05 00:07

Jeg er nået så langt her nu:
http://www.eksperten.dk/spm/621641

Jeg vender tilbage i morgen med resultatet.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 30-05-05 00:25

Og her kom så afslutningen:
http://www.eksperten.dk/spm/621641

Godnat.