/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson K700i
Fra : troldenesdhb
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 29-05-05 20:35

nogle gode eller dårlige er faringer med denne???

Regner med at købe den med Telia, til 1518,- total pris med fri sms det første ½ år

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 110 point
Dato : 29-05-05 21:04

Jeg har haft Nokia tre gange....Og har nu k700i.......og jeg kan love, at det osse bliver SonyEricson næste gang.
Bl.a holbarheden har jeg mere tillid til. Nokiaérne var meget sårbare overfor fugt, men muligvis er det generelt?....Jeg har tabt min K700i i et vandfad.......og den holder endnu.
Mine bedste anbefalinger.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-05-05 23:33

Fremragende telefon. Jeg har som yearhouse også altid tidligere haft nokiaer, og denne K700i'er er langt bedre. Bedre interface, større brugervenlighed, større holdbarhed samt gode muligheder for at dele billeder mm med funktionen "Quickshare".

En fremragende telefon.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-05 23:46

Ogikke at forglemme alt tilbehæret-: Jeh har fået bordhojtalermed mickon.som samtidif fungerer for opklader.....af headset eer der mange flere at vælge mellem. Det var noikias mangel......

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-05-05 23:48

undskyld lidy dtavefejl...jeg har lige fået øjnen dryppet

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-05-05 06:24

Tak for svaret yearhouse.