/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tomeraider
Fra : krasmuss
Vist : 345 gange
20 point
Dato : 29-05-05 16:56

Jeg sidder med en fortegnelse, som kun kan køre under tomeraider 2.62 og ikke den nye tomeraider3

Kan nogen hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 17:00

Se her - den kan ændres så den kører

http://www.pdamed.dk/viewtopic.php?t=12582

Kommentar
Fra : krasmuss

Dato : 29-05-05 17:10

Har forsøgt dette, så den rigtige version er nok den eneste løsning, men ligger nogen inde med den eller ved hvor jeg kan downloade den ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 17:29

Hvis du søger en 2.62 er problemet jo netop at den ikke længere supporteres og derfor ikke længere kan downloades.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 17:33

Hvis du bladrer ned på siden fra før til 17:53, vil han/hun åbenbart gerne levere den gamle version.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 29-05-05 19:22

Med Tomeraider 3.1 for Windows kan du konvertere gamle tr filer så den kan læses med seneste Tomeraider udgave.
Shareware udgaven konverterer fint selvom man ikke kan læse alle linier. Hent Tomeraider her: http://tomeraider.com/pages/download.htm.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 19:27

Problemet med en IKKE 100% konvertering er livsfarlig i den brance.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 29-05-05 20:09

Hvilken brance?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-05-05 20:16

Sorry - Det var min fejl

Det link jeg havde lagt var til lægestuderende og spørger svarede han/hun havde været der - Derfor gik jeg ud fra det var en sådan, men det kan jo være alle brancer.