/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Diæt? "Mini-slakekur"
Fra : DVBH
Vist : 1154 gange
100 point
Dato : 29-05-05 15:16

Hej..

Jeg har tit læst om på nettet at man kan få lavet en slankekur og sådan noget, mod betaling...

Det skulle også være godt for helbredet, og man skulle få det bedre..

Det kunne jeg godt tænke mig at prøve en uge..

Nogle der ved hvordan man finder sådan en gratis en (måske prøve i en uge) ?

Der skal være noget med:

-Kost (Opskrifter)
-Motion
-Evt. Vitaminer

Mvh Jens..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-05-05 15:24

Hvorfor betale når du kan låne bøger på biblioteket.
Spis mindre og spar penge.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-05-05 15:41

I forlængelse af Teil's kommentar vil jeg da lige henvise dig til Biblioteksdatabasen www.bib.dk
Der kan du søge på såvel forfattere, kunstnere som emner. Prøv en søgning på Slankekur, så skal du bare se!
Alle bøger om emnet på alle danske biblioteker bliver fundet, og så kan du bestille dem hjem til dit eget lokale bibliotek.
Du kan også prøve en søgning på Ernæring, det giver sikkert nogle af de samme Hits, men sikkert også nogle andre.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 29-05-05 15:51

Her er en diet i 7 trin. Den ser god ud:

http://www.nomedica.dk/sikker_slank.htm

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 29-05-05 17:42

Jeg har lånt rigtig mange bøger om kost og motion på biblioteket.
F.eks Politikens store slankebog
Politikens bog om kost og sundhed
Bikiniklar på fire uger (den tror jeg dog ikke selv på!)
Den dovne piges guide til sundhed (ret morsom)

Og så kan jeg klart anbefale bogen: Dagbog over min deller. Det er en kvinde som skriver om sit liv, og den får virkelig en i gang. Den er rørende og virkelig, virkelig værd at læse.

Men ellers som der er blevet sagt allerede: søg på biblioteket efter ord som f.eks. slank, motion, kost, sund, madopskrifter osv.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-05-05 19:18

Hvorfor gå på biblioteket når man kan gå på nettet og få tilsendt slanketips i nyhedsbrev hver dag, fra læge John Buhl, Nomedica.
http://nyhedsbreve.jubii.dk/nyhedsbrev.aspx?optin=optin_slanketip

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-05-05 19:19

Hvorfor gå på biblioteket når man kan gå på nettet og få tilsendt slanketips i nyhedsbrev hver dag, fra læge John Buhl, Nomedica.
http://nyhedsbreve.jubii.dk/nyhedsbrev.aspx?optin=optin_slanketip

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-05-05 19:23
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 29-05-05 19:26

Ups, så lige at det skulle være gratis,
ellers er der også : http://www.iform.dk/
Fx ude i til venstre under "guides", : få et personligt program, men der skal man vistnok være abonnent på bladet.

Kommentar
Fra : Jeanette20

Dato : 13-06-05 21:40

Hej..

Dit spørgsmål er ret interessant og jeg er lige så interesseret som du er...
Dem som har prøvet på at besvare dit spørgsmål tror jeg ikke har forstået at det er en let og måske anonym måde du søger og hvis du ønskede at låne en kedelig bog på bibloteket ja så havde du jo nok gjort det.. Jeg håber at du finder dit svar og jeg kan desværre ikke hjælpe, men jeg vil gerne selv kende en bedre svare på dit spørgsmål.. Håber der er nogen derude som kan hjælpe os..

Mvh
Jeanette