/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hmm... hvordan klare jeg den?
Fra : JacobS.
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 29-05-05 12:32

Hej

Jeg skal snart ud og ha en ibook og jeg elsker simpelthen deres system ( design) lige nu har jeg en pc. kan jeg ikke få den til at ligne mac´s system sådan jeg er vent til at bruge det når jeg får min nye ibook?

Hvor kan jeg hente sådan noget?

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 29-05-05 16:03

du kan prøve style-xp der kan du downloade temaer så det komme til at ligne hva som helst.. men det tager en del resourcer, link: http://www.tgtsoft.com/download.php
når du så har installeret, så klik hent temaer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-05-05 16:14
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 29-05-05 18:19

Jeg kan ikke finde ud af at bruge programmet. er der nogle der kan hjælpe?

Den skrive unable to load ROM

hmm... ????