/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
CSI NY afsnit.
Fra : yrsas
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 29-05-05 09:19

Kamerater....hjælp. Ugens CSI NY afsnit blev sendt 26 og 28 maj på TV Danmark. Handlede om hundeopdrætter der blev myrdet med strikkepind og en bud-cykelist der blev stukket ihjel med en kniv i benet. Jeg fik ikke se slutningen af afsnittet og vil jo gerne vide hvem myrdede hvem og hvorfor. Er der nogen der ude der kan hjælpe mig med slutningen???
Go søndag til jer.
Y

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-05-05 10:51

Det var ham der sælger aviser der stak cykkelbudet i benet. pga. de "tror de ejer" det hele. Og ikke viser respekt for de andre der arb. på vejen.

Hundeopdrætteren blev dræbt ved en fejl, det var en af de andre der ville bedøve hendes hund og kom noget i flasken med vand. Men hun tog en tår af flasken, også vidt jeg forstod besvimede da hun var på noget andet medecin. Der ved faldt hun på den strikkepind.

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 29-05-05 14:39

Det var strikkepindens ejer (lyshåret kvinde), der kom bedøvelsesmidlet i flasken.

Kommentar
Fra : yrsas

Dato : 29-05-05 16:43

tak tak til jer. Godt at vide man kan få hjælp her på Kandu!