/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer vil ikke tænde.
Fra : notatoy
Vist : 2824 gange
100 point
Dato : 29-05-05 08:27

Min printer, en hp psc 1350 vil sommetider ikke tænde, synes det er lige meget hvad jeg gør, den er helt død og reagerer ikke ligegyldigt hvilken knap jeg trykker på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-05 09:00

prøv at afinstallere og geninstallere - virkede her

tjek om alle kabler sidder som de skal !

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 29-05-05 09:32

Tak. DEt var da et rigtigt dårligt råd. Det eneste jeg har opnået er at printeren stadig ikke vil tænde OG at jeg nu ikke længere har en printer installeret på min pc.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-05-05 09:50

Hvordan strømforsyner du printeren?
220 volt direkte?
Via transformator?
Via USB port?
Check om der er strøm på kablet, måske der er en dårlig forbindelse. Måske en skade på kablet?

Uden strøm at skikke dur en printer ikke

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 29-05-05 10:07

Tjek om din eltilførsel duer.
Min switch gik ned med nakken, så jeg købte en router og fik den installeret. Den duede ikke og jeg prøvede bare alt. Tilsidst fandt jeg ud af, at det el-stik, jeg havde brugt i årevis, pludselig var dødt. Jeg havde overhovedet ikke tænkt på, at sådan et pludselig ikke kan virke mere...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-05-05 11:11

Ja man er nødt til at starte fra en ende af og så afprøve de forskellige ting en ad gangen. Hvis det så virker så bare videre til det næste indtil man er igennem hele rumlen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-05-05 12:24

Det er jo ligemeget om den er installeret eller ej når skidtet ikke virker.
Hvis du ikke kan få liv i den kunne det jo tyde på, at strømforsyningen er defekt, men prøv først at fjerne usb kablet og prøv så at tænde igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-05 13:44

notatoy... sorry - men noget tyder jo på at du har et problem såh ......

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 30-05-05 11:32

når den slukker næste gang, så prøv at tage strømmen fra den , vent i 1 min og så sæt strøm til igen, hvis den tænder derefter så er det en software fejl i printeren, hvis den ikke tænder så er det en fejl i enten forbindelsen fra kontakt boardet til PSU eller i PSU, og er den under 1 år gammel ringer du til HP support, er den over så afleverer du den der hvor den er købt da der stadig er reklamationsret på den.

er den over 2 år, så skal du sende den til REP. med mindre du kender en som kender til at skille og samle den .

vh
D9N

Kommentar
Fra : l.aare

Dato : 15-06-05 16:52

Jeg har samme problem. Når jeg har afinstalleret og geninstalleret duer printeren 1 gang og så har jeg problemet igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 21:47

kan ikke lade være med at tænke på om I husker at geninstallere software også

Kommentar
Fra : l.aare

Dato : 15-06-05 22:44

Jo, jo. Godt nok er jeg ikke skrap, meeeen alligevel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-06-05 22:45

- hvis du vidste hvor mange jeg kender der slet ikke rører den og bare tuder

Kommentar
Fra : l.aare

Dato : 16-06-05 12:23

Ok. Jeg tror jeg prøver den med kablerne af. Ellers har jeg en vag fornemmelse af, at der kan ligge nogle filer og drille et eller andet sted fra hver gang jeg har af- og geninstalleret. Eller også er der noget galt med installerings cd`en. Who knows.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-06-05 12:26

Yderst forvirrende med flere spørgere og ingen reaktion fra den der har oprettet spørgsmålet.
Det er meget svært at hjælpe på baggrund af så få oplysninger.