/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
syntes den rasler?
Fra : spooff
Vist : 261 gange
145 point
Dato : 28-05-05 19:45

Syntes min Habana har fået en "ny" raslelyd , mest ved tomgang. mistænker min næsten nye Technigas Basic ( lort?) Er der noget der kan have raslet løs inden i den? Kører ellers helt fint, nye ruller gav en enorm forbedring i acc.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 155 point
Dato : 28-05-05 20:36

Det er næsten umuligt at sige hvad der rasler, men det er da muligt at ham der satte Technigas Basic på, har slået en begrænserring løs ved at slå den ind i potten. Men det kan kun han svare på, ellers må du jo have den af, og ryste med den.
Hvilken rullevægt kører du med.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : spooff

Dato : 28-05-05 21:14

Ja det kan jo være? Må vist hellere prøve at se om den rasler når jeg tager den af? Jeg har 5,6 g. på. Ved ikke hvad de originaler er? Men der er himmel til forskel

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 28-05-05 23:38

Hvis du kører med styrthjelm kan det evt. være noget inde i hjelmen er er raslet løs.

Kommentar
Fra : spooff

Dato : 29-05-05 16:06

hmm, var ikke udstødningen desværre.! lyder som om det kommer inde bag varioskjoldet??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-05 20:09

Rullerne kan jo også larme, specielt hvis den går i tomgang.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : spooff

Dato : 29-05-05 20:14

Jamen de har kun kørt 20 km!???

Godkendelse af svar
Fra : spooff

Dato : 29-05-05 20:16

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : spooff

Dato : 29-05-05 20:17

Mærkeligt, den kører jo ellers fint?