/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Danser med drenge
Fra : coincident
Vist : 300 gange
270 point
Dato : 28-05-05 10:23

Jeg mangler akkorder til sange med DMD gerne alle men vil være glad for dem til Ud under åben himmel.. Hvor finder jeg dem eller er der nogen der ligger inde med dem?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 270 point
Dato : 28-05-05 14:59
Kommentar
Fra : coincident

Dato : 29-05-05 09:14

Tak refi... men den havde jeg selv fundet! Jeg søgte ikke en sangbog...
Den kunne jeg have lånt på biblioteket eller købt den i musikbutikken...

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 01-06-05 13:13

Ud under åben himmel har jeg fået fat i...
Vil nu blive glad for alle de andre... Et par stykker vil udløse point

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 09-06-05 10:23

Nu er der gået næsten to uger siden du stillede spørgsmålet - og der er ingen andre end refi der har svaret. Hvorfor har du ikke bare lånt bogen på bibliotektet - som du jo selv skriver du sagtens kunne gøre?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 09-06-05 10:26

Jamen jqb... er det ikke meningen at man kan få svaret eller det man søger her?
ellers har det sku da ingen mening

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 09-06-05 10:45

Jo - det ville da være det bedste - men du har forhøjet pointtallet gentagne gange uden at få svar, så noget tyder på at der ikke er nogen der kan svare her. Derimod har refi fundet ud af at det du søger, er udgivet i bogform. Og du har haft masser af tid til at låne den - det er jo tilsyneladende lige nøjagtig hvad du mangler.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 10-06-05 22:06

jqb... pas dig selv... Hvis jeg vil have de tekster/akkorder her må jeg jo bare vente... og hvad jeg bruger mine point til er min sag! Refi får de point hvis ingen andre er kommet med et bud når jeg er træt af at vente.. Dine svar har jeg da slet ikke kunnet bruge...

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 11-06-05 09:09

Jeg undrede mig bare. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du bruger dine point til.

Stadigvæk tror jeg at du kan være forholdsvis sikker på at der ikke er nogen andre der kan hjælpe eftersom du nu har forhøjet pointtallet fem gange på to uger.

Og så skal jeg i øvrigt nok "passe mig selv" fra nu af. Håber du finder hvad du søger.

/jqb

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 14-06-05 15:42

Hej (:

min bror siger lige her (:

http://dmdshop.dk/product.asp?product=11

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 15:47

Ja - den adresse er afleveret 1 gang

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 14-06-05 15:50

Refi jeg prøver lidt endnu og lover at du får pointene hvis ikke snart en giver mig hvad jeg søger!
Håber du forstår...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 15:56

Du bestemmer da selv - men jeg tror du bliver nødt til at købe dem, hvis du vil have dem.

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 17-06-05 13:00

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-05 13:05

Selv tak