/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MESSINGER 7.O POP OP SKILT
Fra : dhmoelsted
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 27-05-05 21:25

Jeg har den gamle version af mess. 6.2 og blev så via nettet tilbudt en opdatering til 7.0 det prøvede jeg så men den ville ikke fungere dvs den blev installeret men kan ikke komme i gang et fejlskilt popper op om jeg skal forsøge senere, jeg havde instalfilen til 6.2 liggende på pc og afinstallede så 7 og lagde den gamle ind igen men hvergang jeg forsøger at lukke den op popper der et skilt op hvor der står at jeg skal installe det nye program for at fortsætte hvad gør jeg jeg kan godt sige nej til det skilt det vender blot tilbage lynhurtigt igen
mvh
Hans

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 27-05-05 21:45

På denne side:
http://help.msn.com/DA_DK/HelpWindow_msg.asp?INI=Messengerw10.ini&H_VER=1.7&SearchTerm=nogol&H_APP=MSN%20Messenger&S_Text=Klik%20p%E5%20et%20emne%20for%20at%20f%E5%20hj%E6lp%20til%20MSN%20Messenger%3A&ContactUs=&v4=DH_FREE
Står der dette:

Fejl 81000370 eller 80072f0d: Du kan ikke logge på MSN Messenger
Når du prøver at logge på MSN Messenger, modtager du muligvis følgende fejlmeddelelse:
Du kan ikke logge på .NET Messenger Service på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere. 80072f0d

– eller –

Du kunne ikke logge på .NET Messenger Service. Det skyldes muligvis problemer med internetforbindelsen. Prøv igen senere. 81000370

Prøv følgende for at løse problemet:
Klik på ikonet MSN Messenger i meddelelsesområdet på proceslinjen (ved siden af uret), og klik derefter på Afslut.
Ryd SSL-cachen (Secure Sockets Layer) på følgende måde:
Klik på Start på proceslinjen, og klik derefter på Kontrolpanel.
Klik på Netværks- og Internetforbindelser
Klik på Konfigurer eller skift indstillinger for Internetforbindelse.
Klik på fanen Indhold.
Klik på Nulstil SSL-status under Certifikater.
Klik på OK, når du modtager en bekræftelse.
Forudregistrer DLL-filer, der er knyttet til Kryptografiske tjenester, på følgende måde:
Klik på Start på proceslinjen, og klik derefter på Kør.
Kopier følgende tekst, og indsæt den i boksen Åbn:
regsvr32 softpub.dll wintrust.dll initpki.dll

Klik på OK.
Klik på OK for hver bekræftelse, som du modtager. Det kan tage nogle minutter, før den tredje bekræftelse vises, afhængigt af computeren.
Efter den tredje bekræftelse skal du genstarte MSN Messenger og prøve at logge på igen.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 27-05-05 22:03

Tak for svaret pallebhansen.
Det er dejligt at der er nogen der expertisen i orden tak for hjælpen
Hans