/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Granit til fantasipriser
Fra : ladywear
Vist : 450 gange
200 point
Dato : 27-05-05 17:16

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en makker til handel med granit fliser / plader i top kvaliteter og til meget lave priser ca 110 kr kvm

Leo peter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-05 17:38

Nej

ladywear, find dog et andet sted at annoncere efter en makker til det ene eller andet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 18:13

Sælg dem dog selv - og behold hele fortjenesten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-05 18:17

ladywear bor i Thailand og plejer at sælge tøj.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-05 18:23

refi

Søg på ladywear, det er ikke første gang, han vil finde en "partner" på kandu.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 27-05-05 18:28

Jeg kan da ogsaa lige sige til ans jeg har fundet et par rigtig gode partner i danmark gennem kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-05 18:38

ladywear

Kandu er ikke beregnet til annoncer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 18:38

Jeg ved det "ans"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 18:41

Jamen det lyder da spændende "ladywear" - det kan vi jo alligevel ikke kontrollere.

Men vi render vel ind i dem engang...........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 18:45

Hvis det virkelig var en god handel du ville tilbyde - så var det nok ikke lige her du skulle finde investorer.
Her finder du højst et par uskyldige ofre - men det er vel også det der skal til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-05-05 18:46

Måske er en af dem her

http://www.kandu.dk/dk/spg/67179

Kommentar
Fra : refi