/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Bilspil på nettet
Fra : Backtee
Vist : 862 gange
160 point
Dato : 27-05-05 12:07

På et tidspunkt stødte jeg på et spil på nettet som jeg nærmest blev afhængig af.

man får tildelt en modelbil (den slags der skal oplades på fjernbetjeningsenheden IRL) og så skal man ellers samle point ved at køre rundt på en bane der er placeret på et hustag, med disse point kan man så købe forskellige hjul, motorer og karosserier og hvad ved jeg.. Hvem kan give mig et link til spillet?

ps. jeg kan ikke finde det hos www.miniclip.com men jeg mener at det et site af samme type jeg har fundet det tidligere

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 170 point
Dato : 27-05-05 12:24

måske er det et af dem her
http://car-racing-games.freeonlinegames.com/

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 27-05-05 17:13

Desværre ikke nogen af dem

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 27-05-05 18:04
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-05-05 08:37

Desværre ikke endnu

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 29-05-05 14:00
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 30-05-05 01:14

Jeg prøver at specificere, det er et computerspil baseret på nogle modelbiler som findes i virkeligheden, man lader dem op ved at sætte dem fast ovenpå fjernstyringsenheden som så også er oplader, i spillet foregår løbene på et hustag, man samler point og kan opgradere bilen, med forskellige hjul, karosser og motorer.

Godkendelse af svar
Fra : Backtee

Dato : 14-06-05 11:02

Tak for svaret tjantzen.Jeg har givet op, så første bud får point

Tak for indsatsen alle

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 14-06-05 12:28

beklager at vi ikke kunne være til mere hjælp

men som man siger...
the sea is full of fish ;0)