/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
BILLED PRAESENTATION
Fra : Traffic
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 27-05-05 08:42

Ja, nu har jeg faaet mine billeder redigeret og vil jo gerne praesentere dem for familie og venner.

Hvilket program kan anbefales til saadanne praesentationer ?

Skal kunne tilfoeje musik, effekter, tekst og andet smart pop halloej !!!

Gerne freeware

Nazgul

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 27-05-05 08:47

Har du ikke Office-pakkens PowerPoint?
- her kan man være meget kreativ?

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 27-05-05 09:09

Jo, men det jeg soeger er noget mere "kompliceret".
Med mulighed for, at tilpasse til tidslinier. Saaledes billederne skifter i takt med musikken !!!

Nazgul

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 27-05-05 09:36

ADOBE Premiere 6.5 (er godt nok fortrinsvis til video, men kan godt "håndtere" still billeder som sættes sammen til en præsentationsfilm med lyd og skift som du ønsker)

Ellers kan FLASH anbefales, hvis du har mod på dette HELT unikke program når det drejer som om (dynamisk) grafik, billeder og integreret lyd.

Begge programmer kan downloades som 30 dages prøveversioner på deres hjemmesider:

www.adobe.dk
http://www.macromedia.com/

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 200 point
Dato : 27-05-05 10:12

Eller Movie maker (indbygget i windows)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-05 13:50

Med tidslinier osv................... Ulead video 9 kan det meste, både i film og dias.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-06-05 23:33

Vælg power point der er helt klart mange muligheder, og så er det på dansk!

/CaPsen

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 26-06-05 10:54

Tak for svaret Backtee.

Beklager jeg foerst faar afsluttet dette ? nu.

Selvfoelgeligt skal jeg bruge windows movie maker. Kunne bare ikke se skoven for bare traeer !!!!

Nazgul