/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Knights of the old republic - Malek!
Fra : mathiasmb
Vist : 307 gange
40 point
Dato : 26-05-05 21:44

Hej.. Nu har jeg siddet fast i den sidste kamp mod Malek i Star Wars Knights of the old republic i tid nok til at spørge jer...
Please, alslør ikke noget handlingsforløb da det er det jeg går mest op i.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 27-05-05 09:02

Brug våben der increaser damage og speed. Eventuelt noget heavy armor, selvom det gør din force lavere. Davik's battle suit er god. Når du skader ham lidt på et tidspunkt, vil han løbe væk og begynde at tale med dig. vælg da "Are there some point to this?"

På det tidspunkt vil han vise nogle billeder.

Derefter skal du løbe op til alle "captive jedis" og lukke dem ud alt i mens du løber som en gal. Hvis du kan ramme dem med et red target, så brug throw lightsaber eller destroy droid. Hvergang du befrier en stiger din "force power". Nogle af dem er blue targets, så dem kan du ikke få fat på. Ligemeget med dem. Bare tag de røde. Når du har ramt ham yderligere løber han op af trappen og stjæler noget lifeforce fra en af de andre captive jedis. Brug den tid til at heale dig selv i. Løb rundt og heal dig selv, og når du føler dig klar så angrib Malak igen. Husk at save efter alle de "vigtige" moments du møder, de ting som kan være afgørende. Bliver det for vildt, så løb væk og heal.

Throw lightsaber virker ret godt på ham. Du kan holde afstand og stadig give ham skade.

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 28-05-05 18:15

HVOR/HVORNÅR købte du det spil?! starter snart et eget thread simpelthen fordi jeg ikke kan finde det! Pllzz... en eller anden find mig et link!

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 28-05-05 20:16

The OsirisDK, øhh...eh...jeg....downloadede det... men søg på det på www.coolshop.dk, eller hvis du ikke har noget imod en brugt, www.brugtespil.dk og Joniaya, tak ind til videre, jeg prøver når jeg kommer hjem fra arbejde

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 28-05-05 20:22

ijj... de havde den ikke..!