/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Stjerneskolen ?
Fra : kuped
Vist : 755 gange
38 point
Dato : 26-05-05 10:56

Jeg er interesseret i at uddanne mig som astrolog, er der nogen der har erfaring med Stjerneskolen?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 26-05-05 11:38

Min mor er uddannet astrolog. Men hvad vil du vide??

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 26-05-05 11:39

Min mor er uddannet astrolog. Men hvad vil du vide??

Kommentar
Fra : kuped

Dato : 26-05-05 11:47

Jeg ville høre om der var nogen der havde gode eller dårlige erfaringer med "Stjerneskolen". Der findes jo mange astrologiskoler, men jeg kender ikke selv til nogen af skolerne.På "Stjerneskolen" kan man tage det meste pr. korrespondance.

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 38 point
Dato : 26-05-05 17:33

Har lige snakket med min mor. Hun har ikke selv gået på skolen, men har hørt mange positive ting om den, så hun tør godt at anbefale den...

Godkendelse af svar
Fra : kuped

Dato : 27-05-05 09:28

Tak for svaret nullerbullerpige.

Kommentar
Fra : susannekan

Dato : 28-08-05 14:52

Kære du - hvis du ønsker viden om StjerneSkolen - så findes der masser af skriftligt materiale, som du kan rekvirer pr post eller læse og out printe fra hjemmesiden www.astrologi-horoskoper.dk
Hvis du er så ung, at du må spørge din moder til råds - så kan jeg dog fortælle dig - at du er for ung til StjerneSkolens Astrologi uddannelse.