/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003 (og andre versioner)
Fra : Akiro
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 25-05-05 22:21

Jeg har et evigt tilbagevendende problem, hver gang jeg (igen) beslutter mig for at bruge outlook.

Jeg har flere forskellige konti, som jeg henter ind via Outlook - og det hele havner i indbakke.
Hvordan kan jeg sætte outlook op, således at de mails, der kommer fra den konto, ryger i din egen kontos indbakke, osv, uden at skulle sætte diverse regler op, som bare flytter dem?

Jeg bemærkede i thunderbird, at netop hver konto kunne have sine egne foldere, men den store bjørn Microsoft burde da osse have fundet en løsning på dette, skulle man tro - jeg kan bare ikke finde det.

Nogen der ved hvordan det gøres?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-05-05 22:25

Hvis du ikke vil bruge regler, bliver du nødt til at oprette en profil for hver enkelt konto. Og på det punkt er Microsoft ved nærmere eftertanke måske slet ikke dumme

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-05 22:25

I Outlook Express har jeg 3 forskellige mailkonti som automatisk går i hver sin indbakke, så jeg hele tiden kan se hvad og hvor mails kommer fra.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 22:40

Regler kan du vist oprette i de fleste mailprogrammer.

Det virker også med flere mapper i Incredimail.