/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fra : PARKENSS
Vist : 469 gange
400 point
Dato : 25-05-05 13:30

Hejsa

Jeg bruger email programmet Incredi Mail. Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor min POP og SMTP automatisk bliver ændret til 127.0.0.1 ???? Dette har jeg oplevet et par ange før, men uden problemer mht. til at modtage min mail.
Dennegang får jeg intet mail -- dvs. ikke før jeg går ind og skriver mine pop smtp klienter ind igen ------MEN,---straks min mail er i hus bliver klienterne igen ændret til 127.0.0.1
Jeg har kørt alverdens spyware samt virus programmer, der skulle ikke være noget i den retning som drillede.

Hvordan får jeg 127.0.0.1 til at få kontakt til mine emails ??

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-05 13:46

nogen siger ja og nogen nej - hvorfor ikke lave brevpapir, smileys etc. selv ???? (kan nemt downloades via nettet og bruges i oe)
jeg kender til at der bliver lagt spyware ind - andre siger aldrig - sååhh ???? Personligt ville jeg nok ikke bruge den men det er op til dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-05-05 14:09

Se her

http://www.answers.com/topic/localhost

Incredimail er blevet Microsoft partner og der er IKKE mere spyware end i andre programmer - det er en skrøne.
At de beder dig om nogle oplysninger under installationen er kun for at gøre programmet bedre (hvilket det da også er blevet) såsom sprogfiler o.lign.

"miritdk" - Bruger du så heller ikke windows ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 400 point
Dato : 25-05-05 15:06

Det er sikkert din adresseblokker der driller - eller du har sat dig selv op som uønsket email.
Adressen dirigerer den oprindelige adresse retur til sig selv.
Lidt svært at forklare det er nok nemmere at læse.

Prøv at søge på 127.0.0.1 så for du en mere nuanceret forklaring.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 25-05-05 16:49

Hejsa

Norton Antivirus ver 2001/2002 ændre det til 127.0.0.1

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-05-05 21:55

Jeg bruger ikke Norton men avast.

Jeg har søgt vidt og bredt på 127.0.0.1 men fandt ikke noget jeg kunne løse mit dilemma med,---derfor spørgsmålet herinde hos jer kloge hoveder

Ellers andre gode bud på hvordan jeg får min mail til at fungere ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-05-05 00:15

Det er da muligt at avast laver samme problem.
Under alle omstændigheder er det en af dine firewalls der laver problemet.
Her er løsningen for Norton

http://support.earthlink.net/mu/1/psc/img/walkthroughs/windows_9x_nt/email/oe_5.0/3241.psc.html

Sandelig om ikke avast er der også
http://www.mistered.us/wwwboard/messages/9514.shtml

Godkendelse af svar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-05-05 00:35

Hej refi.

Jeg tømte min folder med de Email addr. jeg sat i Blocke mode, sandelig om det hele ikke fungerer perfekt
Jeg må åbenbart ha`lukket af for noget meget væsentligt. Tak for hjælpen - du er en Skat

Hilsener fra
Parkenss

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 00:50

Selv tak - Ja du havde smækket dig selv ude