/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Til knudsenfyn
Fra : arne.jakobsen
Vist : 466 gange
1 point
Dato : 24-05-05 22:34

Hvorfor bliver du ved med at lægge det samme tip igen og igen indenfor samme emne/kategori? De 2 første kunne være en fejl, men det er det sidste da ikke? Hvad pokker har du gang i? Stop sådan noget shit.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 11 point
Dato : 24-05-05 22:54

Det er garanteret en fejl han har lavet - Kandu var meget sløv en overgang tidligere på aftenen, og hvis du så trykker send flere gange, ja så sker det.

Der er også et spørgsmål fra "return" der er røget ind 4 gange.

Det sker desværre når man er utålmodig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 23:01

refi - det troede jeg også da de to første tip kom, men så gik der altså lang tid før det 3'de tip kom. Så er det ikke længere en fejl.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 23:04

Jeg skrev heller ikke noget om Return's multiple tips, da det var en åbenlys fejl.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-05 23:05

Hvis knudsenfyn læser denne tråd, så er det bare at rette sig efter følgende tips

http://www.kandu.dk/dk/tip/10386

http://www.kandu.dk/dk/tip/10387

http://www.kandu.dk/dk/tip/10388

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 23:06

Jo det er.

Kandu var helt tosset dengang - og er det stadig med mellemrum.
Return er en af de gamle brugere og det skete også for ham.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-05-05 23:14

Åh ja, tidsforskellen på knudsenfyn's tips var på ca 20 min. Tidsforskellen på Returns 4 spørgsmål var ca 15 min..

AJ---> http://piv.pivpiv.dk/

Og du burde være klogere, end at du altid tror folk laver tips for pointenes skyld!

Tyv tror hver mand stjæler

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 24-05-05 23:14

Arne, slap nu af og find noget vigtigere og mere interessant at gå op i! Det gør det ikke bedre at du opretter tråde til at brokke dig i.

Mvh. U.

Ps. Jeg er SÆRDELES spændt på hvordan Kandu teamet behandler klagerne over dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 23:17

Ja refi, det ved jeg godt. Men Returns kom alle med kort mellemrum. Dem jeg omtaler kom i 2 bølger, først to og så lang tid senere én mere. Men OK hvis det også er en Kandufejl, har jeg bare aldrig set den før. Og så er knudsenfyn selvfølgeligt undskyldt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-05 23:17

LÆS nu lige mit indlæg kl. 23.05

Så vil I forstå hvorfor et tip er blevet gentaget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-05 23:27

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-05-05 23:37

Demens er ikke sjovt - det er sandelig en alvorlig sygdom..........

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-05-05 23:40

ans jeg kan se at kandubrugerne har syntes bedre om knudsenfyn's 3 tips da han har fået langt flere stjerne for dem, end der er givet for dem du linker til kl. 23.05.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 23:50

Hør nu her ALLE I skide kloge hoveder. Hvor svært kan det være at læse en overskrift? Hvis der står Til knudsenfyn, så er den squ da ikke til alle. VEL. Hvis I alle havde holdt jeres snuder væk, var knudsenfyn nok kommet ind i tråden, og så havde han og jeg selv snakket problemstillingen igennem. Læg også mærke til kategorien. Det er IKKE en smalltalk.

I er bare så helvedes ivrige at I helt glemmer jeres egen opdragelse.

Og til den idiot der spændt afventede Kandu's dom over mig. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Der bliver smidt adskillige andre idioter ud før jeg ryger. STOL DU TRYGT PÅ DET.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 25-05-05 00:00

Knudsenfyn???

Optræder han også her?
Se under biler (mazda)
/steen b.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-05-05 00:00

Var det knudsenfyn, der fik point

arne.jakobsen

Har du læst dine egne tips

Citat
Og til den idiot der spændt afventede Kandu's dom over mig. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Der bliver smidt adskillige andre idioter ud før jeg ryger. STOL DU TRYGT PÅ DET.

Er det noget du ved arne.jakobsen?

Ja, at du ikke er den eneste idiot.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 25-05-05 00:08

Hov!!
Jeg røg ind i noget jeg ikke er med på.
Jeg venter.
/steen b.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-05-05 00:34

Nå så fører møgbunken AJ sig frem igen på bedste "Jegstyrerkandu" stil

AJ....... http://piv.pivpiv.dk LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Du kan forresten godt spare dig dit ækle fidele klistersprog til mig. Du er og blir en stinkende usympatisk karakterafviger og en byld på Kandu - en

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 25-05-05 09:03

Ba buuuuu ba buuuuuu politipatruljen kommer........

Korrekt at det er tåbleigt med tre enslydende tips. Og da indholdet desuden er lamt og fidusagtigt kan det forekomme irriterende. MEN ER DET OS, MIG ELLER DIG DER ER DOMMERE OVER HVAD DER ER TILLADT PÅ KANDU????? Nej vel!

Din attitude er stadig temmelig bekymrende!

Ovenfor ser jeg du skælder ud over andres indblanden i en tråd du attesterer til Knudsenfyn. Hvad er der nu galt i det Arne? Det er da en metodik du selv ofte anvender - altså blande sig i en snæver tråd, hvor du pludselig efter 98 indlæg kommer med en eller anden torskedum kommentar, antagelig udtænkt under indtagelse af et eller andet bevidsthedsudvidende. Se dig dog i spejlet mand, og ret lidt op på dine egne fejl, inden du begynder på andres.