/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Temperatur
Fra : gangster50
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 24-05-05 13:28

Hej, jeg vil gerne have målt min temperatur i min computer, men MotherBoard Monitor 5 understøtter ikke mit Motherboard;

Motherboard: Medion
Model: MS-7012

Er der andre programmer der kan måle temperatur, der understøtter mit motherboard?

Kommentar
Fra : Mattaeus

Dato : 24-05-05 13:54

altsår det skal ju lige se om da er en temperatur måler i din PCCCCCCCC for helvede du er så dum! HALLLO HAAALOOO, kontakct mig vis du finder ud af det. ellers kan jeg komme hjem til dig og hjelpe dig med din pc. 5000 kroner i timen OKAY? J.B.D.M....

Kommentar
Fra : Mattaeus

Dato : 24-05-05 13:55

ses

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 24-05-05 15:10

Download Everest Home fra Lavalys (Gratis)
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en
kan fortælle dig næsten alt om din pc

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 24-05-05 15:24

Mattaeus - Jeg tvivler på jeg vil tage dine svar seriøse.

hcma - Det program har jeg - men kan ikke finde det nogen steder.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 20 point
Dato : 24-05-05 15:34

Prøv at åbne Everest -> Find Sensorer og der står temp. på MB + CPU

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 24-05-05 16:26

Mattaeus, dit fede læs lort, er du nu på spil igen? Du laver INTET andet end at svine andre til i deres egne fora! Du er det mindst intellektuelle lortelokum der findes på denne jord! OG sådan er DET!

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 24-05-05 18:50

hcma - Takker - Fandt det

epidedymittis - Sandt!