/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rockwool!!
Fra : Sunowich
Vist : 1325 gange
100 point
Dato : 23-05-05 23:17

Hejsa er her en der kan finde priser på indblæsningsrockwool Og et godt sted at sælge noget ditto ,jeg har 26 sorte plastsække godt stoppede
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-05 23:39

Ring til et isoleringsfirma.

Hvis ikke du kan finde et - kan vi garanteret heller ikke

Sorry "sune" - Kunne ikke lade være

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 24-05-05 10:10

Her kan du se at 20 kg. koster kr. 188,20 incl moms.

http://www.byggecenter.dk/index.php?menusub=2&siteid=112

Men der skal et autoriseret firma til at foretage indblæsningen, tvivler på at de vil bruge noget brugt rockwool.

Sælg det i Den Blå Avis.

Men held og lykke med dit salg.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-05-05 11:17

Hvis det er noget "pille ned noget", er det at betragte som affald og stort set 0 værd. Og er det gammelt, støver det af helvede til og er derfor meget lidt sjovt at bruge. Jeg tror det hedder lossepladsen, Sune, eller afhent gratis!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-05-05 11:41

Jeg har også på fornemmelsen at det er brugt. Hvis det er det, er det ikke noget værd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-05-05 12:12

Man kunne MÅSKE bruge det, men det er lidt bøvlet og ikke for menigmand. Er det brugt, og du slæber det igennem sådan en kornblæser isolatørerne bruger, bliver støvproblemet ENORMT.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-05-05 22:17

Nu er det altså noget jeg selv har fået blæst ind på mit køkkenloft for 6 år siden og det er ikke gammelt og støvet det har været hermetisk lukket inde så det er som nyt Og inden det blev skovlet op Var der rent gulv.
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-05-05 22:27

Og Man kunne eventuelt også bruge det i gulve oppefra feks
Mvh Sune
Ps tak intil videre

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-05-05 08:36

Jamen hvor fa'en bruger du rockwool granulat undtaget på lofter eller i hulrum. Jeg er da ved at renovere totalt, men kan ikke komme i tanke om noget sted jeg liiiige kunne bruge det. Som refi siger er det nok mest hulmursisolatørerne der anvender det. Taler vi gulve, anvendes oftest leca, eller flamingo hvis det støbes inde. Det andet er alt for levende. Det er heller ikke til at hælde ned i en hulmur. Der skal det helst blæses ind under rimelig kraftigt tryk, ellers duer det ikke.

Jeg er bange for der er lidt liebhaveri i det der Sune. Men du kan da forsøge på www.dba.dk , det koster jo ikke noget. Start med en hund pr sæk, og se om det giver respons. Eller må du længere ned.

Held & lykke med salget.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 11-09-05 23:38

Tak for svaret ans.