/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dybt at træde - vande
Fra : thewizards
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 23-05-05 21:19

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor der er dybest at træde vande?

W.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-05 21:20

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 23-05-05 21:23

Marianergraven - 11.033 meter dybt...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-05-05 21:31

Jeg finder 2 meter mere at træde vande på

http://www.tycho.dk/article/print/1841
citat]
Hvor dybt kan man komme under havoverfladen?
Der er dybe gravsænkninger på Havbunden af de store oceaner. Den dybeste sted ligger i Marianergraven ved Phillippinerne og bunden ligger 11035 meter eller 11,035 km under havoverfladen. Selv om det er dybt, er det ikke ret meget i forhold til Jordens tykkelse.
[/citat]

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-05 21:33

Kan det ikke være ligegyldigt hvor dybt det er, man skal jo alligevel have hovedet ovenfor vandet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-05-05 21:37

På ukendt vande !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-05 22:05

Inde i folketinget.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-05 22:09

I spinaten..det er ofte ret dybt

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 23-05-05 22:34

Jeg vil tro, at det sted det er dybest at træde vande, er i forbindelse med diskussioner om lønforhøjelse, frynsegoder o.s.v.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 23:26

Der hvor man har vovet sig ud på for dybt vand.

Har man vovet sig ud hvor man ikke kan bunde, har man 4 muligheder:

1: Bliv ædt af en Haj ( Journalist )
2: Lide druknedøden.
3: Svøm som bare fa'en ( du drukner alligevel, ta'r blot længere tid ).
4: Træde vande til én eller ét eller andet redder én ud af suppedasen.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-05-05 23:30

Og for nogen vil denne mulighed nok være udelukket:

Træde vande til én eller ét eller andet redder én ud af suppedasen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-05 00:23

dova - Du kan squ ikke kalde min opførsel for at træde vande. Mange talenter har du, men humor og alternativ brug af det danske sprog er åbenbart ikke imellem dem.

Først er du en nørd i tvivl, da det morsomme så går op for dig, bruger du udtrykket "at have hovedet ovenfor vandet",

Det hedder "Hovedet oven vande".

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-05-05 00:24

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-05-05 07:26

Kan det i bund og grund ikke være lige meget hvor dybt der er, hvis man alligevel kun "træder vande".

ellebye

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-05-05 08:19

Naturligvis her på kandu

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 24-05-05 09:26

Spørg rot

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-05 20:40

[V] > [ ]

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-05-05 01:29

Jeg begynder at miste tålmodigheden..hvad drejer spørgsmålet sig om?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 28-05-05 10:55

På midten, er der dybest.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 28-05-05 10:57

...øhm, nogengange.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 31-05-05 15:43

På nettet, når du har mistet sufbrættet.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 31-05-05 15:44

Hva´ syns´ du sel´?

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 03-09-05 09:07

Jeg hørte ved en tilfældighed i radioen en dag, at den nok så kønne sangerinde - eller sanger Anastasia skulle være en mand. Er der nogen derude der kan bekræfte dette. Kan der evt. henvises til oplysninger af dette. Denne sanger-inde skulle være startet som diskjockey som iøvrigt fejlede fuldstændigt.

W.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 03-09-05 18:12

hmm.. burde du ikke putte den i en ny tråd? Tvivler på at ret mange læser det her...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-09-05 18:15

Er det ikke osse fløjtende ligemeget, om nogen læser det crap, som forøvrigt er fremført lige så ligegyldigt i en anden tråd