/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Store Smilie`s hvor eller hvordan ?
Fra : ppk
Vist : 896 gange
100 point
Dato : 23-05-05 19:11

Hej

Kender nogle af jer nogle steder hvor man kan finde store animerede Smilie`s og evt. også nogen der er gratis. Eller kan man måske forstørre de små man finder mange steder ?

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-05-05 19:19

ppk
hva med at skrive i google søgelinie smilies så får du flere tusinde adresser nogle gratis andre lidt

ib 2650

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 23-05-05 19:21

ppk
evt. prøv denne udmærket site.,
http://www.smilies.nl/

ib2650

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-05 20:49

Nu ved jeg jo ikke hvilket program du har valgt som dit standard email. Jeg har selv valgt Outlook Office. jeg har dog stadig Outlook Express på skrivebordet, men kun fordi den er god til at skabe kontakt til mine news-groups. I mine øjne er Outlook Office et bedre program, idet det giver langt flere muligheder end Express.

Nu kommer vi så til dit spørgsmål: Hvis du vælger Outlook Office, kan du gå ind på www.incredimail.com og downloade en speciel Office-add-on pakke gratis. Pas på at du ikke downloader SELVE Incredimail, den er der mange der ikke bryder sig om. Vælg fanebladet Downloads, bladr lidt ned, så er den der. Altså Office add-on.

Med den installeret, er din Outlook Office den samme, men du har nu mulighed for at tilsætte en hel masse sjov til dine emails inkl. store levende animationer og lyde o.s.v.

Hvis du efter at have installeret Add-on pakken vil af med den igen, kan du blot gå ind i Kontrolpanelet/Tilføj/Fjern og fjerne den.

Jeg synes at du skal prøve, men husk at det kræver Windows Outlook Office. Det virker IKKE med Express.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-05-05 21:51
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-05-05 22:42

Hej

Tak for de mange gode svar !

Jeg havde nu mere tænkt mig at det skulle være nogle som jeg kan bruge i MSN Messenger 7.0 DK

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 22:45

Det kunne du jo så have skrevet straks. Men OK, så er svaret NEJ. Du må leve med den størrelse smileys som messenger nu engang arbejder med.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-05-05 22:54

Hej arne.jakobsen

Jeg har iøvrigt også brugt dit tidligere link ! den giver en masse sjove ting til Outlook 2003, der kan rigtigt komme farver på tilværelsen.

Men det er lykkeds mig at finde nogle ganske få store Smilie`s til MSN, så et eller andet sted må der findes flere af slagsen.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 23:01

OK Preben - Held og lykke med det. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 24-05-05 00:15

Herinde er der nogle stykker + andre gode animationer til MSN7
http://www.ringnu.nl/page/animatedpictures

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 12-06-05 18:53
Kommentar
Fra : helle100

Dato : 24-06-05 14:56

http://www.msncreative.com/download.php?lng=fr&cat=Pack%20Smileys%20animé&dn=1

Pack smileys center 1-4 indeholder alle store animerede smileys, og har den fordel at de bliver lagt direkte ind i MSN, så du ikke skal gøre det selv bagefter

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 23-12-06 01:32

Tak for svaret arne.jakobsen.

Det blev til Incredimail!
Den har mange muligheder.

PPK