/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
DVD-VHS afspiller.
Fra : marcussen1
Vist : 1399 gange
100 point
Dato : 23-05-05 14:29

Jeg skal finde en dvd-vhs afspiller. EDP-priser har alt til PC, men jeg kan ikke rigtig finde noget med dvd afspillere. Jeg har prøvet kelkoo, pricerunner og eksperten, er der nogen, der kender andre sites?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 23-05-05 14:32

Eller er der nogen, der har et godt forslag til et godt mærke. Den skal kunne optage og afspille vhd, og afspille dvd. Det skal ikke være det dyreste og heller ikke det billigste.
Niels

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 23-05-05 14:34

www.dvdpriser.dk

mvh berpox

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 23-05-05 14:42

Hej

Skynd dig i Netto, de har en DVD/VHS på tilbud i denne uge til 899,00

mvh steen

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 23-05-05 16:30

classic 26 ...
kan du sige mig, om den også kan afspille DVD-RW og DVD+RW, det kunne de ikke svare mig på hos netto. På emballagen stod der kun DVD+RW.
Med hensyn til VHS afspilleren, den kan vel også optage.
Niels

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-05 17:01

Ja VHS afspilleren kan også optage, men det er ikke altid smart at købe en samlet løsning, for hvis den ene går i stykker såå.
Forøvrig er VHS jo total out, og det der købes nu og som bliver den helt store dille er jo DVD-optagere med harddisk, de kan overføre dine VHS-bånd til DVD skiver, og desuden optage TV-programmer for senere at redigere og brænde dem på DVD. De er lidt dyre nu, men er hurtigt på vej ned i pris. Fordelen er jo at DVD ikke mister sin kvalitet uanset hvor tit de kopieres mm.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 24-05-05 14:33

Tak for svaret pallebhansen.
Det er sikkert en god løsning med de priser på reparationer.
Tak for svaret
Niels