/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Aftagning af cover Siemens SX1 ???
Fra : import
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 23-05-05 10:06

Jeg har efterhånden fået en del støv mellem skærm og cover, men fronten er ikke sådan at tage af siger de kloge, er der nogen der ved hvordan man tager den af !!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 10:13

Står det ikke beskrevet i manualen? http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,dk_da_0_35021_rArNrNrNrN,00.html
Det gør det til min Nokia
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 10:14
Kommentar
Fra : import

Dato : 23-05-05 10:32

NEJ DET STÅR IKKE I MANUALEN !

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 24-05-05 15:53

Er du sikker på man kan tage fronten af uden specialværktøj? Sådan var det også med min gamle nokia... Hvis du ikke kan købe nye covers til SX1, er det nok fordi man ikke kan udskifte det...

/Karl Smart

P.S. Hvis du er heldig sidder der sikkert et par skruer, men det er ikke altid smart at skille elektronisk udstyr af på egen hånd...