/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ti finger system!!
Fra : Misteryman
Vist : 4897 gange
50 point
Dato : 23-05-05 00:04

Jeg magler et program til at øve ti finger system i. Og det skal vel og mærke være en dansk version og freeware. Er der nogen der kan finde et?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-05-05 00:07
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-05-05 00:12

Ups så dette nok bedre http://cph.ing.dk/shareware/bru_helpsoft.html
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-05-05 00:14
Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 23-05-05 00:15

Det var et DANSK program jeg skulle bruge.. Og FREEWARE :D

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 23-05-05 00:18

Det ser rigtigt ud ans, men hver gang jeg vil hente filerne, fryser min xplorer.. Der er vidst noget galt med siden

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 23-05-05 01:30

Hvilken internet browser har du ? Det er ikke alt firefox kan tage hvis det er tilfældet, men hvis ikke, så prøv med firefox.
Det kan du hente gratis på nettet.

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-05 03:58

Prøv dette http://www.blindskrift.dk/ det er godt nok en demo version, men var lige inde og prøve det og jeg syntes det er ret godt.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-05 04:45

Med ti finger, er det nemt, selv prøver jeg at udvikle, mit etfingersystem,
prøve feks. at trykke Alt+F12 med en finger.

Nå det vqar en spøg, jeg ville bare lige være med..
Jeg syntes at http://www.blindskrift.dk/ sjov, der er 30 dages prøve,
men der fortælles at man kun behøves 10 dage

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 07:17

I ans link skal du hente den på 121 kb der er en rettet version fordi den første kan give problemer - har du lagt mærke til det ????

sådan lige - så oplever jeg ualmindelig mange der ikke har lært det - men har fået placeret fingrene rigtigt og pludselig kan - netop pga pc brug - et lille fif jeg ved nogen har brugt er at kigge så meget på skærmen som muligt i stedet for tastaturet - så lige med et er der faktisk lært en bunke

Godkendelse af svar
Fra : Misteryman

Dato : 23-05-05 13:44

Tak for svaret Mone.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 23-05-05 16:01

Selv tak og god fornøjelse