/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Vandbad - 500 point
Fra : oleeliassen
Vist : 7234 gange
100 point
Dato : 22-05-05 21:30

Kan man købe et elektrisk vandbad eller en termostatstyret elektrisk gryde eller lignende til alm. hobby/hverdagsbrug. Det vil gøre det væsentlig lettere at lave fks. bearnaisesauce og lign. Jeg har set nogle professionelle vandbad fra ca.2000,- men de er alt for store og dyre.

-Ole

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 21:35

Jeg er da ikke enig med dig i at det vil gøre det så meget lettere, og slet ikke til en almindelig husholdning. En stor gryde med lidt vand og så en mindre gryde eller en skål nedi. Nemmere kan det da næppe blive i et alm. køkken. De andre er beregnet til professionelle køkkener hvor man skal lave meget over vandbad. Tror du ikke at du prøver at skyde gråsæler med en vandkanon?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-05-05 21:46
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 21:46

P.S.: Ole - nu skriver du jo selv hobby. Kan du lide at lave mad og arbejde i et køkken, er netop det at arbejde med et rigtigt vandbad da en fornøjelse. Det synes jeg i hvertfald selv.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 22:07

Nå så gik Kandu lige i "sort"... i hvert tilfælde i min ende
Prøv at kigge på http://www.jyskestorkokken.dk/product.asp?product=817&page=1
jeg er ikke klar over hvor langt ned den kan reguleres, men du kan jo ringe og forespørge.
I "udlandet" kan du prøve at kigge lidt på http://www.evertrieb.de/index.html?rommelsbacher_einkochautomaten.htm
men jeg er ikke 100% sikker på om det er det du søger med "vandbad". Personligt ville jeg da gøre det på den gammeldaws man'er... stor gryde med vand, og en mindre i med din sauce eller chokolademasse.
Held og lykke med "projektet"
Søren

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 22-05-05 22:21

Min svigermor har sådan en smart gryde, der har "dobbeltbund", som man kan hælde vand i. Simpelthen en "vandbadsgryde"

Jeg ved, at den er temmelig gammel og har ingen ide om, hvor og om de kan købes nu - men ved dog, at de eksisterer og er rigtig gode til risengrød, bearnaise, smelte chokolade og alt muligt andet.

Kigger lige lidt rundt på nettet efter den

Vaxen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 22:25

Vaxen
Det er jo netop det den fra http://www.jyskestorkokken.dk/product.asp?product=817&page=1 kan, dog er den ikke til plade-komfuret, men til direkte el-tilslutning.
Citat
Gryde kobber skal påfyldes 0,6 liter vand, indeholder 11 liter 230 volt - 450 watt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 22:32

Søren - Hvis man absolut vil have en speciel Vandbads-gryde, ser det ud som det rigtige til hjemmebrug og til en overkommelig pris, men som du også selv siger, hvorfor ikke bare bruge den gode gammeldags metode? Så meget har man vel ikke brug for vandbad i et alm. hobby/hjemmekøkken? Så skulle man jo også ud at købe 20 andre specialmaskiner, og så synes jeg at lidt af hobby-ideen forsvinder. Lær dig kokkekunstens finesser og nyd at mestre dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 22:34

bla bla bla bla, så ævler psykopaten igen.

Spørgsmålet var klokkerent:
Citat
Kan man købe et elektrisk vandbad eller en termostatstyret elektrisk gryde eller lignende til alm. hobby/hverdagsbrug.

Og hvad svarer idioten AJ i forsøg på at rage point til sig?

Citat
Jeg er da ikke enig med dig i at det vil gøre det så meget lettere, og slet ikke til en almindelig husholdning. En stor gryde med lidt vand og så en mindre gryde eller en skål nedi. Nemmere kan det da næppe blive i et alm. køkken. De andre er beregnet til professionelle køkkener hvor man skal lave meget over vandbad. Tror du ikke at du prøver at skyde gråsæler med en vandkanon

INTET.... OVERHOVEDET INTET i AJs svar (Kandus største og mest ubehagelige nar) har noget som helst med spørgsmålet at gøre.

Kan den ikke læse, eller den bare SNOTDUM

Jeg håbede en kort tid, at Kandus ledelse endelig havde reageret og kylet denne pestilens ad helvede til, men ak ak desværre nej. .......Ikke endnu LOOOL

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 22:36

Arne... enig
Med mindre Ole da har oceaner af køkkenskabsplads
Kan tydeligt huske da vi ombyggede køkken, lillemor rullede med øjnene over ALT det skuffe- og skabs- plads vi fik. I dag kan man ikke åbne noget, andet end der falder noget på gulvet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 22:38

Klumme... rolig - pas på blodtrykket... 'det er det ikke værd
Gryden er fundet... men spørgsmålet er om den er go' nok
Søren

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 22:41

Blodtrykket LOOL 140 / 90 /85... Ok for mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-05-05 23:13

Klumme - du skal da vist samme vej, hva'.... Sådan som du fører dig frem med negative vibrationer.

Fordi du ikke kan lide en person, behøver KANDU ikke dele din mening.

Kan vi SÅ få kammertonen!!!

Hanne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 23:23

Kære lille Hanne.

Ærgeligt at du ikke kan se forskellen. Jeg har ikke taget stilling til, om jeg kan lide en person eller ej, men blot konstateret, at vedkommende igen går ind i et meget konkret spørgsmål og prætenderer at svare på det, men ævler noget ligegyldigt og uvedkommende ævl af, for at score point.

Det er vildt usympatisk, og bare et af de ubehagelige gennengående karakteristica hos den mandsling er behæftet med.

S.e.e.d. Hanne

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 23:26

da dum da di da dej... stakkels gryde

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 23:41

Klamme klumme kommer igen igen og igen ind i tråd med en en kommentar der ABSOLUT INTET har at gøre med tråden. Kun for at overpisse mig. Og så har han/hun den frækhed at skrive:

Citat
men blot konstateret, at vedkommende igen går ind i et meget konkret spørgsmål og prætenderer at svare på det, men ævler noget ligegyldigt og uvedkommende ævl af, for at score point.

Klamme klumme: Hvordan kan du udtale dig om mine motiver for at besvare et spørgsmål?

For at skjule din egen svinske historik, har du valgt IKKE at være Superbruger.

Begge mine kommentarer i denne tråd har i høj grad noget med spørgsmålet at gøre.
INGEN af dine har. Så tag lige, som Hanne skriver, din egen opførsel op til grundig overvejelse.
Hvis nogen er stinkende ubehagelig og altid blander sig i tråde, uden at have så meget som én brugbar kommentar, er det dig.

Til alle andre: Se nu at få skrevet til Kandu og få smidt det dumme svin ud. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 23:51

Roulade ARNE med det tynde slips lool. Få nu den øjenbetændelse behandlet.

Oleeliassen spørger klokkerent og konkret om: "Kan man købe et elektrisk vandbad eller en termostatstyret elektrisk gryde eller lignende til alm. hobby/hverdagsbrug?

HVAD svarede du på det spørgsmå???

Svarer du på hvor, Oleeliassen kan købe et elektrisk vandbad eller en termostatstyret elektrisk gryde eller lignende til alm. hobby/hverdagsbrug.

Nej vel rouladearne. Du bavler noget andet og i den forbindelse ligegyldigt AJsnot af. Det stinker af, at du er pointliderlig.... usympatisk som sædvanlig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 23:53

Kom så arne.

Svar nu på spørgsmålet. HVOR kan Oleeliassen købe det ønskede vandbad??????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 23:55

Klamme Klumme - Gør du? Mine kommentarer har i det mindste noget med spørgsmålet at gøre. Dine har som MEGET sædvanligt ikke. Gå ud på det lokum hvor du åbenbart er født. Stik hovedet ned i det og tag en MEGET stor slurk.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-05-05 23:57

Hvad var dit svar arne???? Hvor kan dette vandbad købes. Lad være at snakke uden om. Kom med svaret

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-05-05 23:59

Hvis du Klamme Klumme ellers gad læse tråden ville du se at jeg har givet CLAN ret. Så er der jo ingen grund til at jeg gentager hans Link's. Men som den Superdårlige svarer du er, er det jo aldrig gået op for dig. :.-X

Hold nu din mund og forlad en tråd, du ALDRIG burde have blandet dig i. Mere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 00:03

Hold kæft hvor er du dog dum at høre på. Tror du ikke at oleeliassen selv er i stand til at vurdere de kommentarer der kommer til hans spørgsmål? Som sagt: Søg tilbage til der hvor du kravlede ud af puppen dit svinske skadedyr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-05-05 00:05

Godnat allesammen - og sov godt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 00:05

Lille dumme Klamme Klumme: DU aner intet om spørgsmålet. DU kommer ikke med hverken svar eller kommentar. Så hold din kæft dit skadedyr.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:07

Ja du gav CLAN ret. men du var inde med dit sædvanlige AJsnot længe inden CLAN gjorde sig den ulejlighed at finde et muligt svar på spørgsmålet.

Din kommentar inden CLAN kom til havde INTET med Oleeliasens spørgsmål at gøre -selv du burde kunne læse dig til dette. Nu spørger jeg dig AJ, hvorfor gik du ind i et konkret spørgsmål og luftede dine personlige præferencer, uden på nogen måde at forsøge at hjælpe spørgeren med hans spørgsmål?? Svar lige på det arne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:12

Kan du ikke svare arne??? Det anede mig nok. Lad mig hjælpe dig. Du kunne ikke finde ud af det, så din lille hjerne som konstant arbejder i pointenes grimme skygge fortalte dig, at du hellere måtte skynde dig at sige noget, så du havde en chance for at score de 100 / 500 point.

At det så blev noget ligegyldigt ævl, generer dig ikke, bare du får point.

Men AJ... Svar lige på mit sp. "Hvorfor gik du ind i et konkret spørgsmål og luftede dine personlige præferencer, uden på nogen måde at forsøge at hjælpe spørgeren med hans spørgsmål?? SVAR NU ARNE

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:13

Kom nu arne.

Hvorfor gik du ind i et konkret spørgsmål og luftede dine personlige præferencer, uden på nogen måde at forsøge at hjælpe spørgeren med hans spørgsmål??

Svar nu.....hvis du kan. Ellers bare skriv, at det kan du ikke svare på, fordi du ikke aner det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 00:17

Tror du virkeligt selv at dine seneste kommentarer vil vinde dig tilhængere? Alle med den blot mindste smule forstand på mad, kan se at mine kommentarer er vedkommende og dine blot er hadske. Men bliv endeligt ved din ½-hjerne. Jo mere LORT du spreder ud i denne tråd, jo mere graver du din egen grav. Ha ha ha ha ha.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:20

Arne.. Jeg skal ikke bruge tilhængere, men et svar fra dig.

Du svarede IKKE på Oleeliassens spørgsmål som lød: "Kan man købe et elektrisk vandbad eller en termostatstyret elektrisk gryde eller lignende til alm. hobby/hverdagsbrug"

Hvad var dit svar til dette spørgsmål??

Svar nu arne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:24

Jeg har ikke på nogen måde taget stilling til dit postulat i dit første indlæg, og gør det heller ikke, men spørger dig høfligt,...... vil du svare på, hvorfor du ikke besvarede Oleeliassens spørgsmål, men kastede dig ud i en redegørelse om noget, som der ikke blev spurgt om.

Vil du svare arne????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:27

arne..... vil du svare??????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:39

Arne.

Du er lidt på den nu roulade. Det var selvfølgeligt forudsigeligt, at du ikke ville svare på mit sp. Det kan du jo af gode grunde ikke uden at vedkende dig, at du gik ind i tråden og besvarede et sp. med dit sædvanlige point-crap. En lang historie, som ikke havde noge at gøre med oleeliassens konkrete spørgsmål. Du er dermed godt og grundigt afsløret og helt til grin....... igen.

Hvis du svarer, kan du af lige så naturlige grunde ikke forsvare at gå ind i en tråd og besvare et spørgsmål med en gang crap, som ikke har noget at gøre med det konkrete sp. Dér er du ligeledes godt og grundigt afsløret og helt til grin..... igen.

Så uanset hvad du gør rouladedreng med det tynde slips, så er du afsløret som en uvederhæftig pointluder, der er helt til grin.

SKAKMAT fjols. LOOOL BVADRR sir jeg bare

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 00:41

PS

Jeg vil lige opfylde kriterierne (rouladens) for at være i en tråd. Jeg gir CLAN ret LOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-05-05 00:58

Hør nu for sidste gang her din ½-hjerne: Det er IKKE dig der bestemmer hvilke kommentarer der er OK kommentarer, KUN Ole Eliassen (spørgeren).

Til Alle andre: Prøv lige at tæl hvor mange svinske ord Klamme Klumme har brugt imod mig i denne tråd, UDEN at komme med én eneste kommentar til spørgsmålet?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-05 05:48

Hvis nu Lord AJ selv kunne bruge et vandbad, ville han jo ikke hele tiden brænde på vel
Altså han bruger det ikke sæl.

Clan's link http://www.jyskestorkokken.dk/product.asp?product=817&page=1 er for mig ok, dog er priserne
+ moms , og jeg finder ikke info om de handler med private.

AJ du har altid haft den ustyrlige lyst til at kikke i andres profiler, jeg fandt din..
http://sannie.dk/flash-toon-game/cow.swf

Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-05 06:18

lånt fra http://www.opskrifter.dk/Opskrift_100094.100.0.html?g_load_recipie=1&g_alpha=Z&g_dict_id=395
Citat
Vandbad:
Metode til opvarmning af retter eller levnedsmidler, der ikke tåler direkte varme. En beholder med levnedsmidlet eller retten anbringes i gryde med kogende vand. Vandet må ikke nå op til beholderen.

Et nemt og økonomisk tips til vandbad.
Man står og koger noget i en gryde, det være sig et kar tofler ,,, øh,, en gryde kartofler, en gryderet, eller noget helt andet.
Lav det i en normalt lidt for stor gryde, så det ikke fylder for højt op i gryden.
er det en lille mængde vandbad man nu har brug for bruges der eks. en dyb tallerken, som låg.
fint lille gratis vandbad, mens karfoflerne aligevel skal koges.
selv er jeg så 'heldig' at jeg har et grydesæt hvor gryderne passe ind i hinanden,
så en lille gryde oven i de kogende kartofler. er så en fint større vandbad.
skal det bruges i længre tid, ja så tages kartoflerne da bare op, og prosessen kan fortsættes..

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-05 06:26
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 08:50

Hør nu selv her din gennemført ubehagelige patologiske løgnhals. Det ville da være en fornøjelse at kunne skrive noget pænt om dig, men det ville være en løgnehistorie der var for tyk. Der er INTET pænt at skrive om dig. Du er og blir stinkende usympatisk.

Og så lige...... hvad svarede du oleeliassen på hans konkrete sp????? NOTHING.

Til alle andre ........skrev du LOOOL Hvor gammel er det lige du er. Tag dig et vandbad. Det kan måske tage lidt af den ækle hørm der står omkring dig, selv om det nok nærmere er et syrebad der skal til.

Hvad vil du egentlig lave, når du blir smidt ud af Kandu?? Hvem vil du så overbrække med dit ubehagelige crap?? LOOL Der blir jo meget tid til overs.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 08:51

Natmaden

Du er forhåbentlig ikke i tvivl om, at ovenstående er til Rouladearne LOOL

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-05 09:19

Tilbage til emnet!!!

oleeliassen, hvad med at købe en chokoladesmelter?

Den er ikke ret stor, men det gør måske ikke noget?

Jeg har gennem tiden set den flere steder til en hund .

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 09:27

Camillasmoster ........

"Jeg har gennem tiden set den flere steder til en hund ." tak for grinet

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 23-05-05 11:11

Nu er tråden vist dampet lidt af igen..

Clan: 11 liter er vist lige i overkanten til mit brug, og den fylder også for meget. Jeg havde forstillet mig noget med en liter eller to, ellers et udmærket bud

Vaxen: Din svigermors gryde lyder interessant, hvis den altså er af en fornuftig størrelse.

Hanne: Jeg har faktisk overvejet en chokoladesmelter, men den er lige lille nok og jeg er også i tvivl om den varmer nok til fks. bearnaisesauce da chokolade smeltes ved meget lave temperaturer, har jeg ladet mig fortælle.

Til jer andre må jeg sige at jeg hidtil har brugt vandbad til de forskellige ting, men skal bruge noget som kræver knab så meget opmærksomhed mht. temperaturen og som jeg kan røre i med een hånd i modsætning til mit vandbad hvor jeg er nødt til at holde ved skålen samtidig med at jeg rører i saucen. Måske skulle jeg købe en billig frituregryde og få en
el-kyndig til at lægge en modtstand ind således at den ikke varmer så meget. Burde det ikke kunne lade sig gøre?

-Ole

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 11:17

Du må undskylde ole, at jeg hoppede ind i tråden med dette. Men det er så hamrende typisk for det alternativt begavede kæmpefjols til AJ at gøre som han gør her. Han har kun eet mellem ørerne og det er point. Så for at synliggøre hans syge væsen tillod jeg mig lige at udstille narren lidt.

Håber du får succes med dit vandbad

Klumme

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 11:45

Ole
el-kyndig til at lægge en modtstand ind således at den ikke varmer så meget. Burde det ikke kunne lade sig gøre.
Nej... så kan du jo lige så godt købe http://www.jyskestorkokken.dk/product.asp?product=817&page=1
Hvis du kender en som kan svejse (f.eks i rustfri), så kan du købe to billige gryder som passer nogenlunde ind i hinanden, og så ellers få "svejseren til at klistre dem sammen for dig, så har du jo en gryde i den størrelse som du vil ha', hen efter vaxen's model.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-05 12:45

Når jeg bruger vandbad, stiller jeg en skål, med gummibånd i bunden, ned i gryden med vand.

Den suger sig fast i vandbadet.

Så kan du klappe med een hånd - nåh nej, røre!

Hanne

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-05-05 13:43

Hej igen! Min svigermors gryde er på ca. 2 liter. Jeg har spurgt hende lidt om den og hun fortæller at den sandsynligvis er 20 år gammel - hun har fået den fra et familiemedlem. På håndtaget står der "Beka". Hun fortalte også, at fordi hun på et tidspunkt kom til at koge den tør, er den blevet lidt skæv i bunden. Den kan godt bruges stadig, men alligevel har hun kigget efter en erstatning rundt omkring - uden held.
Det bliver nok en udfordring... Håber det lykkes

Vaxen

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 23-05-05 15:15

Clan, du må se i øjnene at din el-gryde er ude af billedet , desuden er en ombygget frituregryde til 199,- plus lidt småpenge til en modstand billigere end dine ca. 620,- kr.
Citat
Clan: 11 liter er vist lige i overkanten til mit brug, og den fylder også for meget. Jeg havde forstillet mig noget med en liter eller to, ellers et udmærket bud

Jeg kan sagtens selv svejse 2 gryder sammen, hvilket også kunne blive enden på det. Men er der nogle der VED om det er teknisk muligt at sætte en modstand til en frituregryde, eller hvordan man ellers kan få den til at varme mindre?

Hanne: Er det metalskåle du har med gummibånd i bunden, på mine skåle er det kun plasticskålene der har gummibånd i bunden?

Vaxen: Du har ret i at det ser svært ud, måske laves den slags bare ikke mere...

-Ole

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-05 16:33

Plastikskål, jo jo, og en billig af slagsen - denne er helt fra 70'erne, da jeg lige var flyttet hjemmefra

Hanne

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-05 20:42

Visse 'lysdæmpere' vil kunne styrre en friture, meeeen , hmm jeg vil ikke tro at det er nemt at bruge,
hvad med en sovsevarmer, eller sådan en bordvarmeplade man stiller ting på når de skal holdes varme i længere tid,
ja de fåes også til usbstikket til pc'en, så 'fars' kaffe&kop ikke bliver kold.

denne er vist bedre end frituren .. http://www.onjshop.com/product_info.php?products_id=5228
eller http://www.onjshop.com/index.php?cPath=8701_8735
eller http://www.onjshop.com/index.php?cPath=8701_8734
Ja der skal jo lidt konstruktiv ændring til, men priserne er jo så nede i ca 50-200kr.

En gryde og en passende kasserolle, skær et hak i gryden der passer til kasserollens håndtag, så glider den ikke rundt når der røres.
eller 2 gryder i passende størrelse stik en grydeske gennem ørene,,, altså grydeørene
så er de jo låst.

Klumme -> næææh, jeg er for dum til at forstå hvis det var til mig, spørg sæl AJ !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 21:00

Natmaden

Men rouladearne.....jøsses.... http://piv.pivpiv.dk

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 23-05-05 22:02

Natmaden... Du er jo fuld af gode ideer . Umildbart vil jeg lige prøve Hannes "trick" men ellers må jeg sige at især den elektriske fondue ser spændene ud, og det skulle ikke undre mig at den kan gå rimligt langt ned i temperatur hvis man fks. skulle kunne lave ostefondue. Den med at skære et hak i gryden var også en nem løsning, og gryder koster jo ikke noget særligt hvis man kigger sig lidt for.

-Ole

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-05-05 22:44

Jeg venter spændt på, hvad du får til at lykkes!

Det er altid dejligt med nye idéer!

Hanne

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 16-06-05 21:36

Hej

Bare for at komme eventuelle i forkøbet, vil jeg bare sige at jeg ikke har glemt at lukke spørgsmålet. Jeg er bare sat lidt tilbage i processen, men jeg skal nok lukke det når tid er

-Ole

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 11-08-05 20:55

Tak for svaret natmaden.

Det blev en riskoger som virker glimrende efter hensigten på "holde varm" funktionen, og så fandt jeg en til 99.- i Elektronic world

-Ole

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 11-08-05 20:57

I øvrigt prøvede jeg Hannes trick med skålen uden den store succes, men det kan være at skålen jeg prøvede med ikke var tæt nok i gummiringen underneden...

-Ole

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-08-05 21:13

Jeg må jo sige selv tak.
en riskoger, er jo smart til formålet, ja jeg formoder at den er termostatstyret, så man kan holde en fornuftig temp.
faktiskt havde jeg helt glemt denne tråd.
men nu er der fornyet 'blod på tanden', tror jeg vil prøve forloren vandbads-vandmand.
Ps. opskriften er hemelig

Jørgen

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 11-08-05 21:17

"forloren vandbads-vandmand" ???? Jeg giver 200 point for opskriften

-Ole

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 11-08-05 21:33

Øhhh ! må lige spørge min mormor om jeg må !!