/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
KØB af suzuki ap50. 45 knallert
Fra : Rustica.dk
Vist : 1031 gange
240 point
Dato : 22-05-05 21:07

Hej !
Jeg skal måske til at købe sådan en suzuki ap50.
Men jeg vil høre om jeg skal være varsom med noget specialt med denne model ?
<u>Her er hvad der står om den jeg har kik på</u>
*scooter fra årg98 starter og køre godt sælges uden plader, med papir.*
Skal såda en synes ved ejerskifte ?
Pris: 3500. Er det for meget ?????

Håber der er nogen der kan hjælpe mig !

Venlig Hilsen
GO´GEN

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 21:42

Hejsa
Har selv haft en Suzuki AP50 og til sidst var stellet så mørnet (rusten) at det ikke kunne betale sig at ofre på den mere, det skal du lige ha' i mente, når du kigger på den. Prisen i sig selv er der vel ikke noget at sige til, men det kommer så sandelig an på i hvilken tilstand den er. Pas nu på... for jeg mener det er blevet svært at få reservedele til denne model, forhør dig lige hos din lokale forhandler.
En 45 knallert er ikke underlagt syn http://www.imv.dk/Files/Filer/Rapporter/Luft/knallert_rapport.pdf
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 22:20

NB: Denne side kan måske blive / være nyttig http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9763
(min var fra 1997 mener de kom til landet i 1996)

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 22-05-05 22:48

Øv det sidste Link virker ik´
Ja det er jo lidt svært..
Men hvis jeg nu ser at der ik´ er noget rust på den !
Kan det vil ik´ gå helt galt tror du ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-05-05 23:14

Det er da en udemærket scooter, og det er da sjældent at den er rustet væk, det meste er jo i plast.
Så svært syntes jeg da ikke at det er at få reservedele:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=475462425&n=282579021#xy
Jeg har også haft en, og den var fin, og din er ualmindelig billig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 23:17

Hmmm linket fungere fint hos mig, vent lidt med at klikke væk, det er lidt langsomt.
Nej, det kan vel ikke gå helt galt, men jeg vil nødig råde dig uden selvsyn. Der hvor det gik galt for mig var ved et revnet sideskjold, det som også indeholder tromlebremsen, og det var lidt 1/2 dyrt (mener det var omkring 3000).
Du skal nok lige snakke med din lokale forhandler omkring det jeg nævnte med reservedele, de er vist ikke så'n lige at få fat i mere.
Held og lykke med den
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 23:19

Palle... selvfølgelig ikke plasten, men stellet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-05 23:22

NB: Har en næsten ny og lovlig udstødning liggende. Kan afhentes i Grenaa for en 6-pack

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-05-05 00:00

CLAN:
Det lyder som et tilbud jeg gerne vil tage i mod...
er det evt. muligt at jeg kan få dig til at sende den til mig ??
Jeg kan evt. overføre 150,- til din konto ???

Venlig Hilsen
Rustica
Michael

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 05:21

Ikke noget problem, men du bliver nød til at vente i 3 uger, da jeg rejser på Nordsøen her i dag. Så om 3 uger kan vi lige skrive sammen på denne e-mail: marquardsen (snabel-a) email (punktum) dk
selvfølgelig uden mellemrum og det i paranteser kan du sikkert godt gætte dig til.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-05-05 09:11

Stærket...
Kan vi evt. aftale at du skriver når du kommer hjem ?
Mange tak for hjælpen...
¨

R

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 09:14

Ikke noget problem, men så skal du lige sende mig din mail eller lige skrive til mig nu. Jeg smutter først kl. 11:00

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-05-05 09:28

ÅÅHHH ja
min mail: vfr (SnapelA) rustica (Prik) dk
Hvis du forstår sådan en lille en HAHA

Glæder mig til at høre fra dig.
Hilsen
Michael Jensen

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 240 point
Dato : 23-05-05 09:38

Jeg har lige sendt en tjek-mail

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 23-05-05 09:49

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 09:53

Jamen jeg takker og bukker for points
Sender når jeg er hjemme igen. Dropper dig lige en mail først.

Kommentar
Fra : Bytefreak

Dato : 22-06-05 09:04

hej rustica, Jeg har lige købt en Suzuki Katana (vandkølet) det er bestemt ikke til at kimse af, det er både en af de flotteste og hurtigste modeller på gaden, Jeg er bestemt meget glad for at jeg netop valgte en sådan scooter, men selvfølgelig skal der almindelig vedligeholdelse til, så har man en scooter for livet. Men skal man have en ny cylinder en skønne dag, så er man nødtil at købe den original hos en suzuki forhandler, da t hansen ikke sælger vandkølet cylindere, men ellers har de alt det andet man skal bruge til billige penge, En original cylinder til en vandkølet koster 1750kr, det er nok en af de dyreste ting man kan komme ud for.

Hilsen Bytefreak.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-07-05 19:56

Michael...
Du bliver nød til at skrive på min mail, jeg har slettet den gamle, og kan jo ikke sende noget uden en adr.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-07-05 08:15

Hej Søren !
Velkommen hjem fra ferie

Min mail: kandu@rustica.dk

Venlig Hilsen
Michael