/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Langsom xp
Fra : cesar
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 25-09-02 16:50

Jeg kører windows xp Med 3 bruger kontoer, når jeg åbner Outlook Expres fra den ene konto er den klar på 10 til 15 sec. men fra de 2 andre går der 2 min. Hvad går galt ??. Jeg har prøvet at ændre konto typen uden virkning. Det er en Atlon 1700xp med 512 mb ram så den burde være hurtigerer. Der er ingen konflikter eller fejlmellinger

Kommentar
Fra : Wobert

Dato : 25-09-02 18:57

Laver du brugerskift så du stadig er logget på med de andre konti?
I det tilfælde vil XP sluge ret meget af din ram!
Wobert

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 25-09-02 20:44

Når jeg starter maskinen op i en af de 2 kontier der er langsomme er de stadig langsomme, men når jeg laver brugerskift til min konto starter den op med det samme??

Kommentar
Fra : als

Dato : 26-09-02 08:53

Er med på en lytter. Har eksakt det samme problem. XP, 80GB, 512MB DDR-Ram.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-09-02 09:59

"cesar" <cesar.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:VVjk9.27698$Qk5.1282271@news010.worldonline.dk...

> Jeg kører windows xp Med 3 bruger kontoer, når jeg åbner Outlook Expres
> fra den ene konto er den klar på 10 til 15 sec. men fra de 2 andre går
> der 2 min. Hvad går galt ?

If the Folders.dbx becomes corrupt, OE often stops displaying folders for
existing *.dbx files, and sometimes will simply refuse to start. Also a
bloated Folders.dbx can make OE run very slowly. Both problems can be
repaired by closing OE and deleting Folders.dbx. Understand though that you
will lose the mail tree structure, all lists of newsgroups, and all
synchronization options, and that message rules will likely need to be
edited.
Fundet her:
http://www.tomsterdam.com/insideOE/files/store.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 26-09-02 14:13

Men hvis mappen var corrupt ville der så ikke komme en fejlmelding??. Jeg har prøvet de forskellige værktøjer der er, og der er ingen fejl eller konflikter. Det er rart at se at jeg ikke er den eneste med problemet, så er der håb om der er en der kender løsningen