/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvor kan jeg download musik fra????
Fra : Rille
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 25-09-02 15:57

Hej jeg har prøvet at download KaZaA, men det er noget lort.
Jeg har winamp, men ikke noget musik, og det vil jeg meget gerne have.
Så hvor kan jeg download musik henne?????????

Accepteret svar
Fra : Harbo21

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-02 16:01

Du kan da godt bruge kaZaa detb er da det bedste program,
ellers er der edonkey2000

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 25-09-02 16:02

To muligheder:

1. mp3.com
og
2. winmx.com

VH
Mig

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 25-09-02 16:04

Vil dog lige pointere, at der IKKE må downloades copyrightbeskyttede musikfiler. Så er det sagt.

Mig

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 25-09-02 16:48

det kan også ske herfra
http://www.mymusic.dk

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 25-09-02 18:32

Ellers kan du hører de nyeste hits, som musikvideo på http://www.dr.dk/skum/boogie/ .

Der er dog kun 20 hits ad gangen. Men det er dog helt lovligt i forhold til KaZaa, directXX osv...

Den kræver dog Realplayer, men det er gratis at download. Bruganvisning til downloading ligger også på dr.dk.

Jeg vil ikke anbefale deres netradio, eller noget andet. For der kan du ikke skifte i nummerene.

Kommentar
Fra : WarezMaster

Dato : 26-09-02 12:30

Kazaa er helt klart nr. 1
Men du kan også prøve mp3sound.com

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 26-09-02 19:59

Jeg vil lige huske jer på at det er ulovligt og ar der er lavet nogle specielle viruser til kazaa brugere...

Men kazaa er da udmærket...

Kommentar
Fra : amh

Dato : 27-09-02 15:18

Prøv www.neo-modus.com der er et program som hedder DirectConnet og der ligger alt mellem himmel og jord... Albums Spil Film osv osv...

MVH

Amh

Kommentar
Fra : amh

Dato : 27-09-02 15:19

Prøv www.neo-modus.com der er et program som hedder DirectConnet og der ligger alt mellem himmel og jord... Albums Spil Film osv osv...

MVH

Amh

Kommentar
Fra : amh

Dato : 27-09-02 15:19

Prøv www.neo-modus.com der er et program som hedder DirectConnet og der ligger alt mellem himmel og jord... Albums Spil Film osv osv...

MVH

Amh

Kommentar
Fra : Khalid

Dato : 11-05-03 13:55

hejså ,jeg vil gerne nogle information og forslag til hvordan skal man laver downloadmusic eller video til sin hjemmeside ,kan i lide forklar mig ? eller har i nogle internet adresser til den sag eller hvad.tak