/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fjernelse af csrss.exe
Fra : onetime
Vist : 8615 gange
200 point
Dato : 21-05-05 19:48

Jeg har nok en orm : (
Csrss.exe køre i mine processer. Jeg kan ikke fjerne den.
Ved at der er en der skal være der, men også en orm med samme navn.
Så vidt jeg ved skal den ikke køre i mine processer.
Nogle som ved bedre??
og hvortdan jeg fjerner den...

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 21-05-05 19:54

Den skal være der ... Jeg aner ikke hvad den gør ... men den har været i mine kørende processer siden computeren var ny

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 21-05-05 20:11

Du har ret at det kan være en legal windows fil, men det er tit at der er virus i den fil..

Hent nyeste version af hijackthis(1.99.1) herfra : http://www.arlet.dk/hjt.htm

Så kan vi se hvad vi er oppe i mod..

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 21-05-05 20:14

Jeg har kigget min log. og fjernet den derfra, men kan stadig ikke slette exe filen.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 21-05-05 20:22

Nu ved jeg ikke hvor meget styr du har på hijackthis, men der kan ligge noget snavs, der binder det andet snavs, så får at kunne hjælpe dig, så skal jeg se den hijackthis log

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 21-05-05 20:24

Har også fået den chekket, den er clean, (desværrer) : )

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 21-05-05 21:08

Du kan læse om den her - men du skulle nu lade arlet hjælpe dig.....

http://www.neuber.com/taskmanager/process/csrss.exe.html

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 17-01-06 01:12

Tak for svaret refi.