/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl når Clipart skal vises i off. 2000
Fra : axelbjarne
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 21-05-05 14:58

Hvordan får jeg clipart til at virke i office 2000. Clipart mapperne ligger i programmer, men når jeg forsøger at kalde dem frem i Indsæt/billede/multimediaklip, kommer der følgende fejlmeddelelse:
Der er opstået en uspecificeret fejl osv. Tryk F1 for hjælp. Men der er ingen hjælp at hente.

Med venlig hilsen
axelbjarne

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-05 15:10

Hejsa
Isæt din CD(er) med Office 2000 og geninstaller eller vælg reparer fra menuen... mener jeg det er i 2000
Søren

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 21-05-05 15:13

Det har jeg prøvet, men uden resultat....

axel

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-05 15:25

Så er der nok kun at afinstallere helt via kontrolpanelet og så geninstallere igen. Kopier lige dine data til en ny mappe... just in case

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-05 15:27

NB: Hvis du har XP som styresystem kan du også vælge at gendanne systemkonfiguration... men så mister du data.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 15:27

Har du valgt minimalinstallation da du installerede Office - ligger de på cden

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 21-05-05 15:34

refi har ret... du skal selvfølgelig vælge fuld installation (og alt fra denne PC). Jeg gik ud fra at det havde du, men man skal jo ikke "formode"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-05-05 15:40

Nå ja - kan jo ikke vide om det er det, men det kunne det være.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-01-06 04:42

Tak for svaret CLAN.

Jeg er ved at rydde op i mine gamle spørgsmål,
Hilsen
axelbjarne