/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forsvunden fil
Fra : SKELMOSE
Vist : 833 gange
200 point
Dato : 08-07-01 11:04

Ved opstart af PC, når skrivebord kommer frem, bliver jeg informeret om at den ikke kan finde DLL filen PNGU3263DLL, kan nogen fortælle mig hvilket program filen hører til.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Wobert

Modtaget 210 point
Dato : 08-07-01 11:23

For at finde ud af hvilket program filen hører til kan du gøre følgende:
startknap -> kør -> tast msconfig
under start fanen kan du se hvilke programmer der starter op under opstart. Hvis du fravælger et program af gangen, og så genstarter, vil du på et tidspunkt ikke få at vide at filen mangler. Det program du sidst klikkede til ikke at starte op, er programmet som filen tilhører.
håber det hjælper
mvh
Wobert

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-07-01 10:35

Jeg har den ikke selv, men pngu3265.dll og pngu3266.dll bruges af Real, Real
Producer og Adobe Premiere 6.0
Venlig hilsen
Ole Helms

> Ved opstart af PC, når skrivebord kommer frem, bliver jeg informeret om
> at den ikke kan finde DLL filen PNGU3263DLL, kan nogen fortælle mig
> hvilket program filen hører til.

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 18-07-01 23:37

For at være helt nøjagtig og ingen gæt... så er det altså programmet, realjbox , (den med realjbox.exe) der "ejer" filen du mangler..... så du må enten finde den i det program på cd'en eller downloadet, eller installere programmet igen.

Her er et link til en site med en liste over *.dll'er og deres fejlmeddelser :
http://www.bugtoaster.com/DW15/Reports/ApplicationDllList.asp?Company=RealNetworks&BaseName=realjbox.exe

husk nu atafvise Woberts svar og lad mig komme ind med en kommentar, så jeg kan få mine fortjente points *S*

På forhånd tak

Madmikk