/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Poker på min hjemmeside. Gratis script??~
Fra : Tobster
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 19-05-05 22:00

Hej!

Jeg leder efter et gratis script til min hjemmeside, så de besøgende kan spille gratis poker... Texas hold 'em

Nogen der ved hvor jeg finder det... Har fundet ét men det var ikke Texas hold 'em....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-05-05 22:32

Ja ser du Tobster!
Jeg vil ikke deltage i, at skulle logge andre i Ludomanien og spillelidenskabens vold.
Hvis du havde oplevet hvad dette kan medføre i en ellers lykkelig kernefamilie, så ville du sikkert også tage afstand fra det!

Har du ikke noget mere fornuftigt at lægge på din hjemmeside?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-05-05 22:41

HOLD DOG DIN KÆFT severino! Man behøver ikke blive ludoman af at spille poker, og da slet ikke når det er poker uden penge indblandet. Det er kun sarte sjæle der bliver ludomaner, og det har altid fundet sted. Der er over 1000 forskellige sites på nettet hvor man kan tabe sin formue, så mon ét spil mere, endda gratis, skaber mange flere problemer end der er i forvejen? Det tror jeg ikke!

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 19-05-05 22:47

// SOLITAIRE POKER V-2.0
// By: Brian Gosselin of http://scriptasylum.com
// Note: This script does NOT work in Netscape 4.x.

var beginMoney=200; // BEGINNING AMOUNT OF MONEY.
var cardWidth=40; // CARD WIDTH IN PIXELS, THE CARD HEIGHT WILL BE 2X THIS VALUE.
var cardBGC="#0066AE"; // BACKGROUND COLOR OF CARD WHEN "FLIPPED" TO HIDE THE CARD.

// USE THE ARRAY BELOW TO CHANGE THE BET MULTIPIERS IF DESIRED.
var multipliers=[1,2,3,7,10,15,20,30,60];

// THE POSITIONS OF THE NUMBERS ABOVE CORRESPOND TO THE POSITIONS OF THE WIN TYPE IN THE LIST BELOW.
// [ Et par , To par , Tre PAIR , STRAIGHT , FLUSH , Fuldt hus , Fire af en slags , STRAIGHT FLUSH , ROYAL STRIGHT FLUSH ]

//********** DO NOT EDIT BEYOND THIS POINT **********\\

var w3c=(document.getElementById)?true:false;
var ns4=(document.layers)?true:false;
var ie4=(document.all && !w3c)?true:false;
var ie5=(document.all && w3c)?true:false;
var ns6=(w3c && navigator.appName.indexOf("Netscape")>=0)?true:false;
var suits=[0,'♣','♠','♥','♦'];
var nums=['A','2','3','4','5','6','7','8','9','10','J','Q','K','A'];
var cNum=[0,0,0,0,0,0];
var cSuit=[0,0,0,0,0,0];
var deck=new Array();
var replaceBusy=true;
var buttonBusy=false;
var isBegin=true;
var toRepl=[0,1,1,1,1,1];
var bet=Math.floor(beginMoney/4);
var pot, stats, button, cards;
var money=beginMoney;
var tmpn;
var cards=new Array();
var arrows=new Array();
var textStyle="font-family:verdana; font-size:8pt; color:black";

// BUILD AND SHUFFLE THE DECK.
function buildShuffle(){
for(i=1;i<6;i++){
cards[i].innerHTML="";
cards[i].style.backgroundColor=cardBGC;
arrows[i].innerHTML="";
arrows[i].on=false;
}
isBegin=true;
var x,y,xd,yd;
var A=new Array();
for(s=1;s<=4;s++){
for(c=1;c<=13;c++)A[s*13-13+c]=[s,c];
}
for(i=0;i<=300;i++){
x=Math.floor(Math.random()*52+1);
xd=A[x];
y=Math.floor(Math.random()*52+1);
yd=A[y];
A[y]=xd;
A[x]=yd;
}
deck=A;
replaceBusy=true;
buttonBusy=true;
replaceCards();
}

// TOGGLES THE CHECKBOX UNDER THE CARD WHEN CLICKED.
function changeCard(n){
if(!replaceBusy){
arrows[n].on=!arrows[n].on;
arrows[n].innerHTML=(arrows[n].on)?"&Delta;":"&nbsp;";
}}

// REPLACES THE CARDS CHECKED.
function replaceCards(){
for(i=1;i<6;i++){
if(arrows[i].on || isBegin)toRepl[i]=1;
}
revert(1);
}

// RETRIEVES AND ERROR CHECKS THE BET INPUT PROMPT.
function getBet(bs){
bet=parseInt(prompt(bs+'Indtast indsats. Du har $'+money+'.',Math.min(money,bet)));
if(isNaN(bet)){
bet=1;
getBet('Forkert indtastning; brug kun tal.\n');
}
else if(bet>money)getBet('Din indsats på $'+bet+' var for høj.\n');
else if(bet<1)getBet('Din indsats på $'+bet+' var for lav. Indsatsen skal være mindst $1.\n');
else updatePot();
}

function updatePot(n){
pot.innerHTML='Tegnebog:<br><b>$'+money+'</b><br>Nuv. indsats:<br><b>$'+bet+'</b>';
}

// REVERTS THE CARDS TO "FACE DOWN" BEFORE PUTTING NEW ONES UP.
function revert(i){
if(i<6){
if(toRepl[i]==1){
cards[i].innerHTML="";
cards[i].style.backgroundColor=cardBGC;
setTimeout('revert('+(i+1)+')',100);
}else revert(i+1);
}else{
if(isBegin){
//money=money-bet;
stats.innerHTML='Klik på kort du ikke vil have<br>og klik på "Hit me".';
setTimeout('subReplace(1)',200);
//getBet('');
}
else setTimeout('subReplace(1)',200);
}}

//SUB-FUNCTION TO REPLACE THE CARDS TO ACHIEVE THE "FLIPPING" DELAY.
function subReplace(i){
if(i>5){
if(isBegin){
isBegin=false;
buttonBusy=false;
replaceBusy=false;
}else testCards();
}else{
if(toRepl[i]==1){
cSuit[i]=deck[deck.length-1][0];
cNum[i]=deck[deck.length-1][1];
cards[i].style.backgroundColor="white";
var sts=deck[deck.length-1][0];
cards[i].innerHTML='<span style="font-family:arial; font-size:'+(cardWidth-10)+'px; font-weight:bold; color:'+((sts==1||sts==2)?'black':'red')+'">'+nums[deck[deck.length-1][1]]+'</span><br><span style="font-family:arial; font-size:'+(cardWidth-2)+'px; color:'+((sts==1||sts==2)?'black':'red')+'">'+suits[sts]+'</span>';
deck.length=deck.length-1;
arrows[i].innerHTML="";
arrows[i].on=false;
toRepl[i]=0;
setTimeout('subReplace('+(i+1)+')',200);
}else subReplace(i+1);
}}

// CHANGES THE BUTTON LOOK AND ACTION WHEN CLICKED.
function testStatus(){
if(!buttonBusy){
buttonBusy=true;
if(isBegin){
replaceBusy=true;
money=money-bet;
updatePot();
stats.innerHTML='';
button.innerHTML="Hit me";
buildShuffle();
}else{
replaceBusy=true;
stats.innerHTML='';
button.innerHTML="Deal";
replaceCards();
}}}

// CALLS THE FUNCTION TO TEST THE CARDS AND UPDATES MONEY, STATUS, ETC.
function testCards(){
isBegin=true;
buttonBusy=true;
replaceBusy=true;
var txt=testCombos();
updatePot();
if(money>0){
if(bet>money)getBet('Du har ikke penge m´nok til at dække en indsats på $'+bet+'.\n');
button.innerHTML="Deal";
stats.innerHTML='Du har '+txt+'.<br>Klik "Deal" for at begynde.';
}else{
isBegin=true;
money=beginMoney;
bet=Math.floor(money/4);
button.innerHTML="Nyt spil";
stats.innerHTML='Du har intet.<br>Du har ikke flere penge.<br><br> <b>** Game Over **</b>';
}
buttonBusy=false;
}

// GET ELEMENT REFERENCES
function getEl(s){
return (ie4)?document.all[s]:document.getElementById(s);
}

// TESTS THE FOR "FLUSH" CONDITION ON A SORTED DECK.
function testflush(){
return ( (cSuit[1]==cSuit[2])&&(cSuit[1]==cSuit[3])&&(cSuit[1]==cSuit[4])&&(cSuit[1]==cSuit[5]) );
}

// TESTS FOR "ROYAL STRAIGHT" CONDITION ON A SORTED DECK (USED WITH THE testflush() FUNCTION).
function testface(){
return ( ((cNum[1]>=10)||(cNum[1]==1))&&((cNum[2]>=10)||(cNum[2]==1))&&((cNum[3]>=10)||(cNum[3]==1))&&((cNum[4]>=10)||(cNum[4]==1))&&((cNum[5]>=10)||(cNum[5]==1)) )
}

// TESTS FOR "STRAIGHT" CONDITION ON A SORTED DECK.
function teststraight(){
var x=( (tmpn[1]+4==tmpn[5]) && (tmpn[2]+3==tmpn[5]) && (tmpn[3]+2==tmpn[5]) && (tmpn[4]+1==tmpn[5]) );
for(i=1;i<=5;i++){
if(tmpn[i]==1)tmpn[i]=14;
}
tmpn=new Array();
tmpn[0]=0;
for(i=1;i<=5;i++)tmpn[i]=cNum[i];
tmpn.sort(sortnumbs);
var y=( (tmpn[1]+4==tmpn[5]) && (tmpn[2]+3==tmpn[5]) && (tmpn[3]+2==tmpn[5]) && (tmpn[4]+1==tmpn[5]) );
return x||y;
}

// SUB-FUNCTION FOR THE "SORT()" METHOD
function sortnumbs(a,b){
return a-b;
}

// FUNCTION TO TEST ALL CARD POSSIBILITIES
function testCombos(){
tmpn=new Array();
tmpn[0]=0;
for(i=1;i<=5;i++)tmpn[i]=cNum[i];
tmpn.sort(sortnumbs);
var wtype='Intet';
var wamount=0;
if( ((tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[1]>=10))||((tmpn[2]==tmpn[3])&&(tmpn[2]>=10))||((tmpn[3]==tmpn[4])&&(tmpn[3]>=10))||((tmpn[4]==tmpn[5])&&(tmpn[4]>=10)) ){
wtype='et par';
wamount=bet*multipliers[0];
}
if( ((tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[3]==tmpn[4]))||((tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[4]==tmpn[5]))||((tmpn[2]==tmpn[3])&&(tmpn[4]==tmpn[5])) ){
wtype='To par';
wamount=bet*multipliers[1];
}
if( ((tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[1]==tmpn[3]))||((tmpn[2]==tmpn[3])&&(tmpn[2]==tmpn[4]))||((tmpn[3]==tmpn[4])&&(tmpn[3]==tmpn[5])) ){
wtype='3 af en slags';
wamount=bet*multipliers[2];
}
if( teststraight() ){
wtype='a Straight';
wamount=bet*multipliers[3];
}
if( testflush() ){
wtype='a Flush';
wamount=bet*multipliers[4];
}
if( ((tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[3]==tmpn[4])&&(tmpn[3]==tmpn[5])&&(tmpn[1]!=tmpn[3]))||((tmpn[4]==tmpn[5])&&(tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[1]==tmpn[3])&&(tmpn[4]!=tmpn[1])) ){
wtype='a Fuldt hus';
wamount=bet*multipliers[5];
}
if( ((tmpn[1]==tmpn[2])&&(tmpn[1]==tmpn[3])&&(tmpn[1]==tmpn[4]))||((tmpn[2]==tmpn[3])&&(tmpn[2]==tmpn[4])&&(tmpn[2]==tmpn[5])) ){
wtype='4 af en slags';
wamount=bet*multipliers[6];
}
// STRAIGHT FLUSH
if(testflush() && teststraight()){
wtype='a Straight Flush';
wamount=bet*multipliers[7];
}
// ROYAL STRAIGHT FLUSH
if(teststraight() && testface() && testflush()){
wtype='a Royal Straight Flush';
wamount=bet*multipliers[8];
}
money+=wamount;
return wtype;
}

// WRITES OUT THE GAME HTML
function writePoker(){
var t;
if(ns4)t='This Poker game script does not work in Netscape 4.x browsers.';
else{
t='<table cellpadding="3" cellspacing="0" border="1" rules="none" bgcolor="white"><tr valign="top" align="left"><td>';
t+='<table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0" width="100%"><tr height="55" valign="top">';
t+='<td colspan=5 align="left">';
t+='<div id="stats" style="font-family:verdana; font-size:8pt; color:black">Vent venligst mens <br>siden indlæses...</div>';
t+='</td><td colspan=2 align="left">';
t+='<div id="pot" style="font-family:verdana; font-size:8pt; color:black; height:45px;">Tegnebog:<br><b>$'+money+'</b><br>Indsats:<br><b>$'+bet+'</b></div>';
t+='</td>';
t+='</tr><tr align="center" height="'+(cardWidth*2+30)+'">';
t+='<td width="25">&nbsp;</td>';
for(i=1;i<6;i++)t+='<td width="'+(cardWidth+10)+'"><div id="c'+i+'" style="border-style:solid; border-width:black; border-width:1px; background-color:'+cardBGC+'; cursor:default; width:'+cardWidth+'px; height:'+(cardWidth*2)+'px; text-align:center;" onmousedown="changeCard('+i+')"></div></td>';
t+='<td width="25">&nbsp;</td>';
t+='</tr><tr align="center">';
t+='<td>&nbsp;</td>';
for(i=1;i<6;i++)t+='<td><div id="b'+i+'" style="width:15px; height:25px; font-family:arial; font-size:18px; font-weight:bold; color:blue;"></div></td>';
t+='<td>&nbsp;</td>';
t+='</tr><tr align="center" height="40">';
t+='<td colspan="4"><div id="button" style="width:150px; padding:3px; border-color:gray; border-style:outset; border-width:3px; background-color:lightgrey; color:black; font-family:verdana; font-size:9pt; font-weight:bold; color:black; cursor:default" onmousedown="testStatus()">Deal</div></td>';
t+='<td colspan="3"><div style="width:90px; padding:3px; border-color:gray; border-style:outset; border-width:3px; background-color:lightgrey; color:black; font-family:verdana; font-size:9pt; font-weight:bold; color:black; cursor:default" onmousedown="if(isBegin&&replaceBusy&&!buttonBusy)getBet(\'\');">Skift indsats</div></td>';
t+='</tr></table></td><td>';
t+='<table width="200" cellpadding="5" cellspacing="0" border="0">';
t+='<tr><td align="center" colspan="2"><font size=2><b>Gevinster</b></font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Royal Straight Flush</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[8]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Straight Flush</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[7]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Fire af en slags</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[6]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Fuldt hus</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[5]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Flush</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[4]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Straight</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[3]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Tre af en slags</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[2]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>To par</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[1]+'</font></td></tr>';
t+='<tr><td align="left"><font size=2>Et par (J eller højere)</font></td><td align="right"><font size=2>x '+multipliers[0]+'</font></td></tr>';
t+='</table>';
t+='</td></tr></table>';
}
document.write(t);
}
writePoker();

// INITIALIZES ON GAMELOAD
window.onload=function(){
if(!ns4){
pot=getEl('pot');
stats=getEl('stats');
button=getEl('button');
for(i=1;i<6;i++)cards[i]=getEl('c'+i);
for(i=1;i<6;i++){
arrows[i]=getEl('b'+i);
arrows[i].on=false;
}
stats.innerHTML='Klik på "Deal" for at starte.';
}}

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 19-05-05 22:48

<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<script language="javascript" src="poker.js"></script>
</body>
</html>

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 19-05-05 22:49

Første del gemmes som poker.js

Anden del som fx. poker.html

Mvh
smorch

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 19-05-05 22:53

jo tak, smorch, men det er jo ikke Texas Hold 'em... Dette er jo 5-card Draw.
Har tidligere været inde på http://scriptasylum.com og se det....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-05-05 23:02

Til epidedymittis
Jeg kan forstå at du ikke er sart, men jeg kan også forstå, at du er ret så rapkeftet, og lyder ganske uerfarren i hverdagslivet.
Man må håbe du bliver klogere en dag!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-05-05 00:47

Tobster det er et godt link du har lagt med mange gode javascript og javascriptspil som jeg vil benytte på mine hjemmesider.

//bentjuul

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-05-05 08:03

Nu er det så ikke Tobster ´´den Vise´´, der har lagt linket men undertegnede...

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-05-05 08:09
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-05-05 10:40

Det må du undskylde smoch - men det er stadigt godt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 20-05-05 13:04

se iøvrigt linket lige over dit seneste indlæg - det er et par gode ting også.

smorch

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-05-05 20:42

Den er fin severino! Min farfar spillede alle sine, og min farmors penge op, så jeg ved godt hvad det kan medføre! Det handler såmænd bare om at kunne styre sit forbrug, og det er meget nemt, når der ikke er penge indblandet. (Det sku da lige være en voldsom telefonregning, hvis man ikke har bredbånd/adsl) Dette er næppe tilfældet.