/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Gavekort t. Spies rejser sælges
Fra : Klumme
Vist : 2400 gange
34 point
Dato : 19-05-05 15:55

Gavekort til Spies rejser pålydende 8000,- sælges. Kan ikke ombyttes til kontanter.

Pris:7000,- Leveres personligt i storkøbenhavn, og skal afregnes kontant.

Mvh.
Klumme

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:10

Ha, klumme

Det her er sgu da ikke www.dba.dk

Hvorfor så fedtet. Det er jo kun 12,5% fradrag! Og hvad med os jyder!?!?!?!?!?!?!?!?!? Skal vi ingen gode tilbud have.....

Københavneri af værste skuffe.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:11

Hmmmmmmmmmmm

Det er nok fordi jyder forventer mere rabat, vi ikke får buddet!!!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:12

Som udgangspunkt vil vi slet ikke give noget - ska' vi mødes på halvvejen?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 16:14

LOOOOL Nej min ven. Gu er det da ej DBA, men jeg synes Kanduerne først skulle ha en chance.

Kalder du mig fedterøv 12½ % er da ok....... synes jeg.

Nej jeg har INTET mod jyder (med en enkelt undtagelse lool) men det er nemmere at afvikle når jeg kan aflevere kortet og få kassen på stedet.

Klumme

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 44 point
Dato : 19-05-05 16:14

Jeg forventer iøvrigt at score minimum 34 point på dette svar da jeg så passerer 46000 superbobs.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 16:15

Halvvejen. Glem det.- Så er det bedre at du bare tager med LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 16:15

JAJAJAJA du skal nok få de skide point LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:17

De der Darth-Vader-jyder der står på broerne "over there" er nu heller ikke sjove. Så faktisk flere igår på vej til kbhvn. De havde åbenbart bygget rede på et par broer. Lykkeligvis var de travlt optaget af at skrive sedler, så de havde ikke liiiiiiiiiiige tid til mig!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:19

Fint Klumme! Hvor skal vi tage hen?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:19

Du kunne jo også invitere den kremede, eller hva'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-05-05 16:21

Vi kan jo ses til pælesidning ved Festihvalen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 16:23

Den Cremede LOOL . Tjaeeeee. Tror du ikke hun er for rapkæftet LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 16:23

Hvornår er den festival

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-05-05 16:28

Den cremede melder sig! *L*

Må min søn også deltage?! ..
Vi kan tage til Lalandia - så kan du være hans badedyr

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 16:32

Det da ved grød han må.

Jeg siger dig, at jeg er henrivende som en "lille" badefrø. Men jeg har altså karantæne ipå rutschebanen efter engang at have siddet fast i røret. Først da den 5 unge bumpede ind i mig kom vi løs.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 16:47

Du kan da ikke ta' til Lalandia med Spies.
Er der deadline på det gavekort...........så jeg ved hvornår vi kan presse dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 16:54

3773 - hvor mange kan vi sidde på den pæl - hvis vi kommer flere.
Er det lige ved siden af hvalen Festi eller længere ude.

Kommentar
Fra : rotweiler

Dato : 19-05-05 18:25

Men hvem skal så passe jydernes køer når de er på rejse?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 18:47

Jydernes køer passer sig selv på rejserne, det har de altid gjort.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 19:49

Emesen.

Nej jeg kan ikke tage til Lalandia med Spies lol - Og mon ikke Creamy hopper af alligevel - Jeg vil hellere selv booke hotel og fly - så står man mere frit, derfor skal det sælges.

Var det noget for dig - Det udløber ikke før 2006, så du kan spare dig presseriet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 20:05

Lige en rettelse Emesen

Gavekortet gælder til 14 april 2007...... så presserier LOOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 20:12

Ork - jeg har tid at vente..............der er ikke længe til 2006.
Og der skal vi netop med Spies til Madeira

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 20:17

Hængerø......

Smut dog en tur m. lillemor i 2005 osse. Du blir vildt populær

Klumme der lokker......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 20:23

Vi har lige været på Lanzerote (og træne)
Vi skal snart til Algarvekysten

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-05-05 20:25

Kan det overhovedet svare sig at tage hjem ind i mellem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-05-05 20:32

Ja der skal jo vaskes tøj

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 08:25

http://www.festihvalen.dk/?vm=8517 her kan du hvod'den og hvordan!

Jeg giver en fadøl!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 08:26

Klumme du skal bare have bar røv i rutchebanen. Det giver mere fart!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-05-05 08:39

Tak 3773

Det var netop det der var problemet. Det vand som småungerne havde under sig, havde jeg ikke til rådighed, og sad bare der og kunne ikke rigtig komme nogen vegne. Så bademesteren foreslog at jeg fandt et andet sted at lege. Jeg blev fornærmet, og gik i baren, så jeg kunne få noget væske under og i mig.

Det lyder ikke kedeligt med den festihval. Jeg vender lige tilbage til det, men pælesidning..... NEJ TAK. Jeg blir sgu da øm i røven. Hellere kigge på, mens jeg drikker den ENE fadøl du har udlovet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 09:01

Ellers suser vi bare på plænen hos mig. Der er 5000 m2, så der er lidt plads at vakle rundt på, hvis man får for mange høkere!

Den med bar røv har knægten praktiseret i svømmehallen (han er i "hærge-alderen"). Han kunne få fuldstændig vild meget fart på, og kunne næsten slå smut henover vandet, når han røg ud af rutchebanen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 09:04

...nu kommer det jo an på hvilken størrelse fadøl vi taler om, ikk´? Jeg mener at kunne huske de store på Baron & Baroness har en hæderlig størrelse. Ligeledes forefindes der anstændige størrelser fadbamser på de fleste værtshuse. Ellers kan man jo nuppe en kande, hvis man er noget tørstig!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 09:06

Iøvrigt spiller Stan Urban på festivalen. Han er altid et kig værd!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-05-05 10:09

Godt ord igen 3773 Tvivler ikke på din rundhåndethed. Jyder vil altid gerne ha' rabat, ha' % - og ordet regning ved de ikke hvad betyder, men gavmilde er de sgu.

Kan vel osse selv nå at lægge lidt lommepenge (sorte) tilside

Det er dog for langt ud i fremtiden, til at jeg kan gi et endeligt tildsagn, men fristet er jeg, når blot det ikke udarter sig til et Kandutræf.

Hvad med overnatning, hvis jeg skulle nå at blive træt. Jeg har et indianertelt fra Rønberg legetøj. Må det stå på plænen??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 11:01

Yes, men der er ingen garanti for at cowboy'derne ikke tager dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 11:03

......og det der med regninger, bruger vi ikke så meget herovre. Pils'nerne skal også helst komme fra Flensborg og smøgerne fra Letland, ikk'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-05-05 11:05

..og alle biler har jydekrog. Vi har allesammen trailer og er mentalt underforsynet.

Jow jow. Det kører sgu for Bent-Brian og resten af chauffør-lauget!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-05-05 14:09

Helt seriøst! ..En pælesidningskonkurence?! Hvad er det lige, der er så morsomt ved at iagttage åndsboller siddende på en pæl?!

Ok, jeg kan se de forsøger at gøre det mere atraktivt, da deltagerene nu også skal hoppe rundt på pælen mens de børster tænder men alligevel...er det sq da lidt plingeling, eller er det bare mig, der ikke evner at se det morsomme i denne diciplin?!

Jeg kunne ikke sidde der i mere end et minut. Ikke fordi jeg tror jeg vil falde af pælen, men jeg ville kede mig helt af rø... til *L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-05-05 14:15

Jeg husker med gru byfesterne her i Bøvling.
Piberygningskonkurencer!!

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 20-05-05 14:18

Det er sgu Klumme sæ'l der har udtrykt interesse for sporten. Jeg kan snildt sidde med ryggen til og istedet lytte til musikken (og kigge lidt på pi'årn).

..og enig - åndsvag sport!

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 20-05-05 14:19

Der er dømt soooooooooovs!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-05-05 14:20

De skulle hellere afholde konkurencer i
"Hvem kan shoppe, uden at gå i gulvet"?!

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=294147

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-05-05 21:39

"Tak for kaffe"

Det kalder jeg dælme et par trusser med brum i LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 11:48

Nå så endte det med at jeg selv brugte det. Interessen var jo ikke overvældende LOOL

Men 3773.... du skal dælme ha' dine point, så du kan komme op på 46.000 af de forjættede point, der gør nogle folk (AJ lool) sindsyge i bolden.

2 pers. 14 dage på Rhodos på noget der minder om luxus. Og jeg sir ikke noget om hvem den anden er LOOOL

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 11:49

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-05-05 12:31

...jamen skulle jeg ikke med??????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 12:47

Det kan du da nå endnu, men så skal DU ha' muldvarpeskindet frem i lyset. Det koster kassen pt....... er lige i højsæsonen. hi hi